آیا این اشتباهات ساده را در انواع ردیاب خودرو مرتکب می شوید؟

۴۸۲ بازديد

 

دستگاه ساخته شده توسط شرکت کریوت ، دارای سنسور GPS با حساسیت -۱۶۵ dBm بهره می برد. در واقع مکان یاب های GPS از فرآیندی به نام trilateration جهت ارسال موقعیت فیزیکی خود بهره می برند؛ فرآیندی که طی آن، موقعیت مکانی دستگاه با فاصله آن از سه ماهواره تعیین می شود. از اینرو این دستگاه مزایا و کاربردهای زیادی برای شرکت های باربری بین المللی ، ناوگان های فعال در صنایع نفت و گاز ، سازمان های امداد و نجات دارد. برای شرکت های پخش یا ناوگان های خودرویی که نیاز به خرید این ردیاب برای تعداد زیادی وسیله نقلیه دارند، تخفیف ویژه و قیمت فوق العاده در نظر گرفته می شود. همچنین هنگامی که افراد مسن خانواده قصد رانندگی و تردد درون شهری و یا مسیرهای طولانی تری را به تنهایی دارند، ردیاب ماشین به شما این امکان را می دهد تا به دور از هرگونه نگرانی، موقعیت خودرو و راننده را نظاره کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را به نیروهای امدادی با ذکر دقیق موقعیت مکانی گزارش دهید. اما بعضی از ردیابها به دلیل امکانات ویژه و منحصر بفردی که دارند، قیمت بالاتری دارند. https://kookmobile.com/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/


هنگامی که وسیله نقلیه شما به سرقت می رود، اگر خودرو مجهز به ردیاب یا GPS خودرو باشد، به آسودگی قادر به مسیریابی خودرو خواهید بود؛ اما در صورت عدم وجود ردیاب، کار مسیریابی خودروی سرقتی بسیار دشوار و با موانع بسیاری مواجه خواهد شد؛ چرا که هنگام سرقت، اغلب سارقین پلاک وسیله نقلیه را تعویض و یا جدا می کنند و ردگیری خودروی مسروقه از این طریق برای دوربین های راهنمایی رانندگی میسر نمی باشد. نصب gps خودرو باعث می شود که ردیابی حتی در مناطق بیرون از محدوده شهری نیز میسر باشد. به طور مثال، هنگامی که فرزند نوجوان شما (که به تازگی گواهینامه خود را دریافت کرده) قصد سفر درون شهری را دارد و شما نیز قادر به همراهی کردن او در طول سفر نیستید، با استفاده از ردیاب خودرو می توانید به آسانی فرزند خود را تا رسیدن به مقصد همراهی کنید. به این ترتیب اگر صاحب ناوگان حمل و نقل هستید یا خودروی خود را در اختیار فرد دیگری قرار داده اید و یا در صورت بروز حوادثی نظیر سرقت خودرو، به راحتی قادر خواهید بود تا موقعیت مکانی وسیله خود را به کمک سخت افزار ردیاب شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

به همین سبب، با مجهز کردن خودروی خود به ردیاب قادر خواهید بود در هر زمان ، موقعیت مکانی خودروی خود را به آسودگی تحت نظر داشته باشید. اما چه عواملی در قیمت انواع ردیاب خودرو تاثیر گذارند؟ اما اگر بدون اجازه، ردیابی نامحسوس همسر یا شخص دیگری را انجام دهید، طبق قانون مرتکب جرم شدهاید. ولی حتی اگر سارق موفق شود هم تا حد زیادی امکان پیگیری وجود دارد. برخی از ویژگی های فوق العاده این دستگاه را بیان می کنیم تا برتری کریوت را نسبت به سایر نمونه های دیگر لمس نمایید. یکی دیگر از برتری های کریوت ، امکان ارسال اطلاعات در هر ثانیه است که می توان به کمک آن ردیابی خودرو را در هر لحظه زیر نظر داشت. به همین سبب ممکن است هزینه اشتراک ماهیانه ای برای مشتری در بر داشته باشند. همچنین باتوجه به نیاز شما این دستگاه سفارشی سازی شده و به منظور تسهیل در استفاده ، بخشهای اختصاصی نرم افزار و اپلیکیشن ردیاب برای شما فعال می شود و بخشهای غیرضروری حذف خواهند شد. در ادامه این مقاله مهمترین دلایل برای خرید ردیاب و راهنمایی در انتخاب ردیاب ارزان و مناسب خودرو، افراد و حتی حیوانات را در اختیار شما می گذاریم.
https://technofield.ir/technology/best-car-tracker/

با پیشرفت سریع تکنولوژی، ردیابهای آنلاین خودرو جای دزدگیرهای آفلاین را خیلی سریع گرفتند و دزدگیرهای جدید با اسامی ردیاب ماشین آنلاین، ردیاب خودرو آنلاین، GPS خودرو آنلاین و GPS ماشین آنلاین وارد بازار کشور ما شدند و در بازه زمانی بسیار کوتاهی اکثر صاحبان خودرو به جای دزدگیرهای قدیمی به فکر خرید بهترین ردیاب ماشین افتادند. آیا استفاده از GPS خودرو امری قانونی است؟ ردیاب کریوت ، جدیدترین سیستم ردیابی خودرو در ایران است و همانطور که گفتیم به کارگیری حداکثر قابلیت ها در ساخت آن لحاظ شده و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ، طراحی منحصر به فردی دارد. همچنین ، در بسیاری مواقع مشاهده شده ، که ردیاب خودرو مانند یک کالای عمومی در وب سایت هایی مانند دیجی کالا به فروش می رسد که حتی فروشنده آن شناختی از قابلیت ها و عملکرد دستگاه ندارد. اگر قصد خرید ردیاب را دارید هنگام خرید به نکاتی مانند میزان دقت ردیاب، نوع آن، میزان حافظه داخلی، قابلیت استفاده از دکمه SOS و میزان پشتیبانی شرکت فروشنده توجه ویژهای داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.