بررسی Bitpin Exchange

۴۹۴ بازديد


بیت‌پین (بیت‌پین) یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که به دلیل داشتن کیف پول خصوصی، کارمزد مناسب، تایید دو مرحله‌ای، سردخانه و بازاریابی قوی، توانسته به یکی از صرافی‌های معروف ایرانی تبدیل شود. صرافی Bitpin متعلق به Sena Ayman Mubadale است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران که زیر نظر وزارت دادگستری اداره می شود، صرافی بیت کوین به طور رسمی فعالیت خود را از تاریخ 9 فروردین ماه سال 1400 در منطقه آزاد انزلی و در مدت یکسال آغاز کرد. به جایگاه قابل قبولی رسیده است. او آمد در این مقاله به بررسی این گفتگو می پردازیم.

آشنایی با صرافی Bitpin

بیت‌پین در Bitpin.ir سرویس جدیدی است که با وجود کم‌تجربه بودن، توانسته بسیاری از رقبای قدیمی خود را شکست دهد و با موفق‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی ایرانی رقابت کند. ورود به بازار ارزهای دیجیتال با مبلغ ناچیز (۹۰ هزار تومان) یکی از مزیت های این صرافی است که به شما امکان خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده با مبلغ کم را می دهد. در زیر این پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال را به صورت کامل مشاهده خواهیم کرد.

مزایای صرافی بیت کوین

شاید مهمترین مزیت این صرافی رابط کاربرپسند آن باشد. بنابراین، کاربر با هر سطح سواد می تواند ارزهای دیجیتال را در این پلتفرم بخرد یا بفروشد. در زیر مزایای Bitpin آورده شده است. ما می توانیم بسیاری از آنها را در صرافی های محبوب دیگر مانند Nobitex ببینیم و این مزایا به Bitpin محدود نمی شود.

رعد و برق

رابط کاربری ساده و روان برای همه کاربران

امنیت بالا برای خرید و فروش و ذخیره ارز دیجیتال

سفارش با حد سود و زیان و OCO برای مدیریت ریسک و کسب سود بیشتر

فرصتی برای ثبت سفارش فوری

از نسخه وب، اندروید، iOS پشتیبانی می کند

پشتیبانی 24 ساعته و مرتبط

در بخش پشتیبانی، Bitpin کاربران خود را به استفاده از چت آنلاین تشویق می کند و پشتیبانی تلفنی را برای عیب یابی و مسائل اداری ارائه می دهد. پشتیبانی بیت پین در قسمت چت آنلاین قابل قبول است و این صرافی می تواند رتبه خوبی را در این قسمت کسب کند.

معایب تبادل بیت پین

پلتفرم های بی عیب و نقص کمی در دنیای دیجیتال وجود دارد و Bitpin نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود تمام مزیت های بیت پین، تعداد ارزهای رمزنگاری شده لیست شده توسط این صرافی بسیار کمتر از سایر رقبای ایرانی است. مثلا؛ در حالی که صرافی ایرانی گود اکسچنج از بیش از 700 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند، این تعداد برای بیت کوین به حدود 100 ارز محدود شده است. در ادامه به معرفی معایب این صرافی می پردازیم.

زمان زیادی طول می کشد تا پول برداشت شود (به گفته کاربران)

حمایت با بودجه محدود

چگونه سطح کاربری Bitpin را بررسی کنیم؟

صرافی های بزرگ  برای قیمت ارز دیجیتال مانند بایننس از مکانیزم سطح کاربر استفاده می کنند. به زبان ساده این عبارت به معنای دادن حقوق بیشتر به کاربران در ازای انجام برخی کارها است. مکانیسم سطح کاربری Bitpin و نحوه ارتقا سطوح کاربری در این صرافی به طور کامل در وب سایت صرافی توضیح داده شده است.

نحوه محاسبه کارمزد تبادل بیت پین

یکی از مهمترین جنبه هایی که سرمایه گذاران در انتخاب صرافی به آن توجه می کنند، نرخ ارز است. کارمزد قسمت کوچکی از دارایی است که پلتفرم میزبانی از مشتریان برای ارائه خدمات دریافت می کند. انتخاب یک صرافی با کارمزد پایین می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود. با این حال مراقب باشید که قیمت تنها معیار انتخاب ما نباشد.

در تمامی پلتفرم های مبادلات ارز دیجیتال، روش محاسبه کارمزد بر اساس سازوکار تولیدکنندگان و خریداران تعیین می شود. فروشنده یا خریدار به کاربر اطلاع می دهد که برای تکمیل معامله تحت فشار نیست و قیمت پیشنهادی را به صرافی اعلام می کند تا با رسیدن قیمت بازار به قیمت پیشنهادی خود، معامله کامل شود. تیکر کاربری است که تراکنش خود را با همان قیمت بازار انجام می دهد و مزیت او این است که معامله خود را بدون تاخیر ثبت می کند. در زیر نرخ بیت پین در بازار ریال را مشاهده می کنید.

بیت پین در فضای رسانه های اجتماعی

بهترین راه برای تست عملکرد سیستم ارائه دهنده خدمات، تست فضای مجازی است. BitPin Exchange به عنوان یک پلتفرم دیجیتال در فضای اجتماعی فعال است و در حال حاضر حدود 191 هزار فالوور در اینستاگرام دارد و حدود 14 هزار نفر صفحه توییتر BitPin را دنبال می کنند.

هنگام خواندن نظرات و انتقادات کاربران در مورد توییت ها و پست ها در این صرافی، تراز وزن به نظرات مثبت می رسد. البته هنوز هم ایرادات و انتقادات منفی به این صرافی وجود دارد که بیت پین برای رقابت با رقبای خود باید آن ها را برطرف کند.

آیا بیت پین قانونی است؟

امنیت یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب صرافی بیت ارز دیجیتال است. برای سنجش پایایی صرافی، بررسی نظرات کاربران در شبکه ها و بسترهای مجازی مختلف و مقایسه تعداد کاربران صرافی می تواند معیار ارزیابی خوبی باشد. Bitpin یک صرافی تازه تاسیس است و در زمان نگارش این مقاله هیچ گزارشی مبنی بر کلاهبرداری یا کلاهبرداری در این صرافی وجود ندارد.

مبدل بیت پین

صرافی دیجیتال Bitpin دارای یک اپلیکیشن اختصاصی در دو نسخه اندروید و iOS است که کاربران می توانند با تماس با پلتفرم های دانلود نرم افزار به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

اخرین حرف

با توجه به زمان نسبتاً کوتاهی که از زمان شروع Bitpin می گذرد. با وجود ضعف ها و مشکلاتی که دارد، در مجموع می توانیم به این تبادل امتیاز خوبی بدهیم. Bitpin نشان داده است و می توان انتظار داشت که رقیب سرسختی برای سایر رقبای قدیمی باشد. پس از بررسی منابع مختلف و به دست آوردن اطلاعات و داده های فراوان، در نهایت یک چیز مهم است. نظرات مشتریان! رضایت نسبی کاربران از این صرافی نشان از کارآمدی این بستر صرافی دارد و می توانیم امتیاز خوبی به این صرافی بدهیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.