بهترین امارات مال کجاست؟

۷۸۵ بازديد

 

شهربازی IMG، در قلب شهر دبی واقع شده است و برای دسترسی به آن می توانید از تاکسی، خودرو شخصی و اتوبوس استفاده کنید. در صورت استفاده از تاکسی، این موزه در فاصله 17 کیلومتری از ساحل جمیرا قرار می گیرد. در صورت گرسنگی هم می توانید به رستوران و کافه های داخل مجموعه مراجعه کنید و سپس به تفریح خود ادامه دهید. در قسمت باغ وحش زیر آبی می توانید با کروکودیل شاه، این موجود خارق العاده بومی استرالیا ملاقات کنید. این موزه، در 450 متری از ایستگاه مترو برج امارات قرار دارد، در نتیجه با خط قرمز مترو به ایستگاه برج امارات رفته و پس از 5 دقیقه پیاده روی به موزه خواهید رسید. این غرفه نمایندگی رسمی پانزده کشور آفریقایی را دارد، بنابراین محصولات زیادی از آفریقا در این بخش خواهید دید. این غرفه ها عبارتند از امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، بحرین، کویت، افغانستان، آفریقا، آمریکا، چین، مصر، اروپا، هند، ایران، عمان، ژاپن، کره جنوبی، لبنان، مراکش، پاکستان، فلسطین، سوریه، تایلند، ترکیه، یمن، روسیه می باشد. این مسجد که هر ساله گردشگران مسلمان و غیرمسلمان زیادی از آن بازدید میکنند، با الهام از طراحیها و مصالح مورداستفاده در کشوهای زیادی نظیر ایران، چین، فرانسه، آلمان، ترکیه، مراکش و سایر کشورها ساخته شده است.سنگهای مرمرین، تقارن باشکوه و همین طور معماری پیچیدهی شیخ زاید، آن را به جواهری خیرهکننده بهخصوص در طول شب تبدیل کردهاند.۳. در ساخت این خانه از معماری خانه های قدیم ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده و مواد اولیه ساخت این خانه آهک و ساروج می باشد .این ساختمان قدیمی دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج بخش مستقل برای افراد خانواده بوده که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد .

اسکله ابرا دبی - اطلاعات کامل، آدرس، عکس و برنامه سفر رایگان ... هزینه بلیط اصلی برای بازدید، 120 درهم برای هر نفر است که شامل تجربه تونل آکواریوم و باغ وحش زیر آب آن است. هزینه ورودی پارک 345 درهم و بخش کودکان هر یک ساعت 50 درهم است. لازم به ذکر است این ساعت کاری در ایام مختلف مانند ماه رمضان متغیر است. ساعت کاری پارک آبی وایلد وادی، هر ماه تغییر می کند اما به طور کلی، از ساعت 10 صبح تا 19 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. مشهورترین رویدادهای سالانه در این مال شامل «فستیوال خرید دبی» در ماه ژانویه و فوریه و «فستیوال شگفتیهای تابستانی دبی» در ماههای جولای و اوت میشود. این مجموعه شامل ساحل، کافه، رستوران و غیره است که به تکمیل بودنش میافزاید. این مسجد که برداشتی دقیق از مسجد الازهر در قاهره است، ۸ برابر آن وسعت دارد و نمونهای زیبا از معماری اسلامی محسوب میشود. عاشقان فرهنگ به هنگام بودن در این منطقه نباید دو جواهر معماری مرمتشدهی دیره را فراموش کنند. برای ورود به این پارک و استفاده از وسایل، دو نوع بلیط اصلی day pass و super pass وجود دارد؛ همچنین برای رفاه گردشگران، اشتراک های مختلفی را نیز ارائه می کند. این موزه در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه، از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روزهای تعطیل و تعطیلات رسمی از 10 صبح تا 11 شب فعالیت می کند. این پارک، روزهای جمعه از 10 صبح تا 22 شب و روزهای پنجشنبه از 10 صبح تا 18 عصر فعالیت می کند. این مجموعه، روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و روزهای جمعه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب فعالیت می کند. آتلانتیس آکواونچر، از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 17:30 عصر و آکواریوم تالار گمشده همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستند.

پس از آن، از طریق مونوریل مستقیما به پارک آبی آتلانتیس بروید. این مکان، با هدف به نمایش گذاشتن اکوسیستم کره زمین ساخته شده است؛ با بازدید از سیاره سبز، می توانید اطلاعات زیادی در مورد گیاهان و جانوران در قسمت های مختلف کره زمین به دست آورید. در مجموع می توان گفت که این شهر یک پکیج کامل از جاذبه های مختلف است که در این مقاله سعی کردیم تا حدودی به آن بپردازیم. پکیج های مختلف، کارت هدیه، اشتراک سالانه و تخفیف های گوناگون از جمله خدماتی است که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می دهد؛ شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت به روز این خدمات، به وب سایت رسمی آکواریوم دبی مراجعه کنید. اشاره کرد. ساحل مورد نظر نزدیکی ساحل ام سقیم قرار دارد و می توانید برای شنا کردن به آن جا مراجعه کنید. یکی دیگر از هتل ها هتل ریویرا است که از نظر قیمت مناسب است و فضای داخلی اتاق ها هم تمیز هستند. ارتفاع کلی این ساختمان به 44 متر می رسد و در طراحی داخلی آن، از پانل های چوبی، لوستر آبشاری و شیشه ای چند طبقه استفاده شده است. فروشگاه های الکترونیکی موجود در دبی مال نیز کالاهای خود را هم به صورت جزیی و هم خرید کلی عرضه می کنند و قیمت ها نیز با قیمت جهانی یکی است. آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی دارای بخش های مختلف و امکانات متنوعی است که می توانید برای تهیه بلیط، به صورت حضوری و آنلاین اقدام به خرید نمایید. این بازار دارای چندین مجموعه فروشگاهی است که در کنار هم قرار گرفته اند، این بازار در منطقه کرامه شهر دبی واقع گردیده است. اسکی دبی (Ski Dubai) در مجموعه بزرگ امارات مال که در واقع یک مرکز خرید در دبی است واقع شده است.

حس و حال متفاوت این نهر، که ترکیبی از دبی قدیم و جدید است، شما را به تاریخ دبی علاقهمند خواهد کرد. توضیحات : پارک آبی آیس لند یکی از بزرگترین پارکهای آبی در دبی است که با تم یخ و برف، تجربهای یخی و متفاوت را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند. مجموعه سرپوشیده IMG، اولین شهربازی دارای تم در شهر زیبای دبی است که از تفریحات هیجان انگیز گرفته تا سرو غذاهای لذیذ در آن فراهم شده است. اسکی دبی یکی از سه پیست اسکی سرپوشیده بزرگ در جهان است و در خاورمیانه بی نظیر است. دبی به خاطر جاذبههای تماشاییاش نظیر برج خلیفه (بلندترین سازه جهان)، مالهای آن، آکواریومهای غولآسا و پیستهای اسکی سرپوشیده معروف است. این سازه به صورت نمادین طراحی شده تا مفاهیم گوناگونی را به بیننده القا کند و یکی از 14 موزه زیبای جهان انتخاب شده است. این مقاله به شما نشان خواهد داد که دبی توانسته در کنار رشد و توسعهی چشمگیر شهری، بافت سنتی خود را حفظ کند و همچنان به ارزشهای خود وفادار باشد و از همین راه به کسب درآمد برسد. در این مقاله، با تعدادی از برترین مکان های دیدنی شهر دبی و امکانات و خدمات آن ها آشنا شدیم. در طبقه دوم، باغ وحش زیر آبی با گونه های مختلف جانوری در معرض دید تماشاگران قرار گرفته است.

در دهکده جهانی دبی، تلاش شده است نماد کشور های مختلف در ابعاد کوچک تر اما با ظرافت بالا ساخته شوند. در این قسمت، میتوانید برای ترمیم تغییرات آبوهوایی هم تلاش و مشارکت کنید. پارک آبی وایلد وادی دبی مکان های بسیاری در جهان وجود دارد که تفریحات هیجان انگیز را می توانید در آنها تجربه کنید و روز به روز هم به تعداد طرفدارهایشان اضافه می شود که برای مثال می توان پارک آبی وایلد وادی دبی را نام برد که بسیاری از توریست ها را جذب خود کرده است. تعداد زیادی فروشگاه از بازارهای، هند، تایلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. در معرفی دبی باید بدانید که تعداد مهاجران در این شهر بسیار بیشتر از بومیان است. وقتی حرف از سفر به دبی میشود معمولا دلمان برای تجربه خریدکردن از مراکز متنوع و بزرگ دبی، هتلهای لوکس و ساختمانهای عظیم شهر دبی پر میکشد اما شاید کمتر به کویرگردی در دبی فکر کرده باشیم. دبی مال به محل برگزاری جشنواره خرید مشهور جهان است، اما خرید در تمام طول سال یک فرهنگ است. دیگر اثر معروف معماری این منطقه، مدرسهی الاحمدیه است که قدمت آن به سال ۱۹۱۲ بازمیگردد. بهعنوان مثال غرفه ایران از معماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته و انواع فرش، آجیل، پسته و زعفران را به گردشگران میفروشد. این موزه دارای 60 غرفه مختلف است که هرکدام از آن ها، تمام پیش فرض های شما را تغییر داده و مرزهای بین توهم و واقعیت را برمی دارند. همچنین این سازه دارای جاذبه های متنوعی است که از جمله آن ها می توان به چشم انداز 360 درجه آن اشاره کرد. هسته اصلی بنا هم به شکل شش ضلعی است و سه سازه کنار آن به عنوان نگهدارنده و حائل عمل می کنند.

از امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده است، رستوران ها و کافه های بسیار مجلل با انواع غذاهای بسیار گران و خاص، باشگاه فول امکانات که به عنوان لوکس ترین باشگاه جهان شناخته می شود، ساحل زیبا با امکانات بسیار و … هر نمایشگاه در موزه توهمات، به سه دسته عکس¬ها (Images)، اتاق های مختلف (Rooms) و بخش تاسیساتی (installations) تقسیم بندی می شود. این باغ وحش در زیر آب دارای 3 بخش مختلف است. همچنین این پارک دارای اشتراک سالانه و VIP نیز هست. این شهر مهد گردشگری خاورمیانه محسوب شده و سالانه پذیرای مسافران زیادی است. دبی، یکی از مدرن ترین شهرهای خاورمیانه و مقاصد مهم گردشگری است که سالانه مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند. این نوار ساحلی از ماسههای سفیدرنگ، مقصد ساحلی شمارهی یک مسافران دبی است. به همین جهت سالیانه گردشگران بسیاری به رزرو تور دبی و اقامت در هتل های لوکس آن ترغیب میشوند و مبداء خود را به مقصد فرودگاه های دبی ترک می کنند. حالا که در رابطه با سواحل مواردی را گفتیم، بهتر است که به سراغ دنیای زیر آب نیز برویم و از برخی آکواریومهای دبی مطالبی را بررسی کنیم. شهر دبی حدود 64 کیلومتر خط ساحلی دارد که این طول باعث شده تا سواحل دبی مملو از تفریحات، هتلها، رستورانها و کافههای متنوع با جزایر منحصر به فرد و مواردی از این قبیل باشد.

گردشگران با پیادهروی در امتداد بلوار شهربازی آی ام جی رستورانها، مغازهها و مراکز تفریحی جالبی را خواهند دید و انواع شکلات، شیرینی، پاپ کورن و سوغاتیهای منحصر به فرد را میتوانند تهیه کنند. این مجموعه، بلیط و اشتراک های مختلفی را برای بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد که هر بلیط ورودی، برای هر فرد بر اساس قد تعیین و محاسبه می شود. زیادی دارد. رفتن به هر یک از این مکانها به بلیط نیاز دارد. قرار دارند. این پارک آبی از زمان افتتاح تاکنون، موفق به کسب جوایز و نقدهای مثبت زیادی شده است. دبی یکی از مقاصد بسیار محبوب در بین گردشگران است که مکان های جذاب و دیدنی بسیاری دارد. این آکواریوم، یکی دیگر از شاهکارهای معماری مدرن در شهر دبی است که در همسایگی برج خلیفه و در مرکز شهر واقع شده است. پارک مشرف با وسعت 525 هکتار یک پارک خانوادگی است، که در قسمت شرقی شهر و در فاصله 16 کیلومتری از مرکز سنتی دبی واقع شده است. این شهر با آسمانخراشها، مالها و مراکز تفریحی خود، از یک صحرای دورافتاده تبدیل به مقصدی محبوب شده است که گردشگران برای خریدهای ارزانقیمت، آفتاب درخشان و تفریحات خانوادگی بهسوی آن هجوم میآورند. در مال امارات همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحات خانوادگی با میزبانی از وسایل سرگرمکننده برای بزرگ و کوچک به چشم میخورد. در ساحل این منطقه، لنجهای قدیمی در حال بارگیری و تخلیهی کالا هستند و در پشت سر آنها ساختمانهای مدرن بانکها، هتلها و دفاتر اداری به چشم میخورد.

فعالیت دارد. حتی بسیاری از آنها از بین برندهای بینالمللی هستند. هر قسمت از این موزه بر اساس ریاضیات، روانشناسی و زیست شناسی طراحی و اجرا شده است. هر بخش با سبک بناهای معروف تاریخی و فرهنگی همان کشور ساخته شده است که حس فوق العاده ای را در بازدیدکنندگان ایجاد میکند. این سازهی سنگی به سبک سنتی خلفای فاطمی ساخته شده و دو منارهی آن نمادی از هنر دقیق و استادانه در سنگکاری هستند. خور دبی این شهر را به دو قسمت دیرا و بر تقسیم میکند. این بزرگره نه تنها شلوغ ترین بزرگراه دبی است، بلکه دارای ساختمان های مرتفع زیادی است که آپارتمان های مسکونی و هتل آپارتمان های خدماتی را در خود جای داده است. آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی، دارای بخش های مختلف و امکانات متنوعی است که برای رفاه بازدیدکنندگان ایجاد شده اند. در اینجا همچنین ابزارآلات مختلف برای غواصی صید مروارید نیز دیده میشوند که توسط غواصان عرب مورد استفاده قرار میگرفتند. برای این هیجان ایمن، فقط باید لباس غواصی بپوشید، وارد قفس شوید و در آکواریومی پر از گونه های مختلف آبزیان از جمله کوسه ها و پرتوها شیرجه بزنید. بهعلاوه، اگر وارد این باغوحش زیرآبی شوید، میتوانید در تونلهای آکواریومی آن نیز قدم بزنید. اگر بودجهی سفر شما نامحدود است، بهترین راه برای تجربهای اشرافی در این هتل، صرف شام در رستوران زیرآبی المهارا (Al-Mahara) خواهد بود. این پارک آبی در مرکز شهر واقع شده است و در نتیجه دسترسی به آن، مشکل نخواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.