تعمیر سریع و آسان برای عمارت مسعودیه تهران

۵۴۳ بازديد

 

مرتفع ترین و معروف ترین قله استان تهران قله توچال با 3962 متر ارتفاع است که در بین کوهنوردان ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.یکی از لذت بخش ترین تفریحات شهروندان تهران صعود به این قله و تماشایی نمایی بی نظیر از شهر تهران بر روی آن است.اما توچال تنها به کوهنوردی ختم نمیشود و برنامه های دیگری هم برای شما دارد. ساعات کاری باشگاه تنیس توچال همه روزه از ساعت 8 الی 23 میباشد و انجام هماهنگی قبل از مراجعه حضوری الزامی است. دوره های مسابقه ای و کلاس های آموزش شطرنج در این سالن برگزار می شود و دوستداران و علاقه مندان به شطرنج می توانند برای شرکت در کلاس های آموزشی و مسابقات به این پارک مراجعه کنند. یکی از معروف ترین بخش های این پارک، فرهنگسرای بهمن می باشد که در آن مسابقات و دوره های آموزشی برگزار می کنند. در حال حاضر پنج گور خمره کشف شده از تپه باستانی شهرگز در موزه مردمشناسی شهر گز واقع در فرهنگسرای ادیب برومند نگهداری میشود. کمی که خیالش راحت شد، افتاد دنبال اهدای خون؛ آن قدر خون داده بود که از حال رفته بود. در ضلع شمالی بوستان ولایت مجموعه ای تفریحی قرار دارد که با عنوان مجموعه شهربانو شناخته می شود و دیوار های بلندی دور تا دور آن ساخته شده اند و هیچ دیدی از بیرون ندارد بانوان می توانند با خیالی راحت به گردش و تفریح بپردازند. این بام در منطقه ولنجک تهران قرار دارد و خیالتان از بابت پارک ماشین هم در آنجا راحت خواهد بود.

Free vector flat design fire station department illustrated آمد او را از نخستوزیری عزل کرد! هنگامی که در این باغ زیبا در حال قدم زدن و تماشای زیبایی آن هستید، حس قدم زدن در میان بهشت را برایتان تداعی خواهد کرد. به تماشای این عکسها بنشینید و از دیدن این همه زیبایی و جذابیت لذت ببرید. در این پارک تندیس هایی از جوانمردان ایرانی وجود دارند که از زیبایی های پارک به شمار می روند و وجود این تندیس ها باعث شده این بوستان با نام جوانمردان شناخته شود. پارک آبشار با نام مجموعه تفریحی آبشار تهران نیز شناخته می شود و از طراحی طبقه ای بهره می برد و چشم انداز بسیار زیبایی از مناطق اطراف خود و به خصوص دریاچه چیتگر در اختیار گردشگران قرار می دهد. در دوران پهلوی و در زمان حکومت محمدرضا پهلوی دستور صادر شد که این باغ با بهره گیری از طرح باغ ایرانی تغییر کاربری داده و به یکی از پارک های عمومی تهران در شمال پایتخت تبدیل گردد. خوشبختانه پارک بهمن از آن دسته پارک هایی است که برای دسترسی به آن می توان از خودروی شخصی و وسایل نقلیه عمومی استفاده نمود. چنانچه بخواهید برای رسیدن به پارک بهمن از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید، می توانید سوار مترو خط آزادگان - قائم شده و در یکی از ایستگاه های راه آهن، جوادیه و ترمینال جنوب از مترو پیاده شوید و مابقی مسیر را با استفاده از تاکسی تا رسیدن به پارک طی نمایید. برای سوار شدن به خط 5 مترو می توانید با استفاده از خط فرهنگسرا - صادقیه یا خط کلاهدوز - ارم سبز استفاده نمایید. برای مراجعه به کاخ گلستان می توانید با مترو به ایستگاه ۱۵ خرداد مراجعه کنید و از آنجا با کمی پیاده روی به ورودی کاخ گلستان خواهید رسید، با اتوبوس سوار بر خط خیابان خیام شوید و در ایستگاه گلوبندک از اتوبوس پیاده شوید و همچنین با تاکسی از هر نقطه ای از شهر تهران به ورودی کاخ گلستان برسید.

پس از این که از درب ورودی باغ گذر کردید، احتمالا شاهد درخت های چنار باغ فردوس (اگر قطع نشده باشند) خواهید بود. درب بوستان باغ ایرانی به صورت 24 ساعته به روی گردشگران باز بوده و گردشگران می توانند در هر ساعت از شبانه روز به این باغ زیبا و تماشایی مراجعه کنند. زندگی شبانه نیز تا پاسی از شب در آن جریان دارد. شاید تصور کنید این باغ شخصی بوده و ساعت های به خصوصی برای بازدید از آن وجود دارد؛ اما اینگونه نبوده و شمار می توانید در تمام طول شبانه روز به بازدید از آن اقدام نمایید. برای مشاهده آن میتوانید اینجا را لمس(کلیک) نمایید. این باغِ زیبای عهد قاجاری با امکاناتی همچون سالنهای سینما و کافه، محیطی دلنشین و آرامی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است. این محوطه که در اصل یک راه عبور امن، به دور از هیاهو و مخصوص کاخ محسوب می شد، در سال 1173 هجری قمری بنا شد. این بوستان با مساحت 62 هزار متر مربع در سال 1348 هجری شمسی افتتاح گردید. از امکانات رفاهی و تفریحی پارک آزادگان تهران می توان به کتابخانه دو طبقه 5 با مساحت 5 هزار متر مربع و زمین بازی برای کودکان با مساحت 20 هزار متر مربع اشاره نمود. از اصلی ترین نمادهای بوستان گفتگو می توان به مجسمه زیبای حضرت مریم اشاره کرد که توسط هدیه فرانکو شیروکی ساخته شده و نماد صلح و دوستی میان ملت های مختلف می باشد و در باغ ایتالیایی این بوستان قرار دارد. از اصلی ترین ویژگی های بوستان نهج البلاغه می توان به طبقاتی بودن آن اشاره نمود و همین امر سبب گردیده نسبت به دیگر پارک های تهران متمایز شود و فضایی بسیار زیبا و دل انگیز را برای آن پدید آورده است. از دیگر امکانات این پارک می توان به مواردی نظیر زمین بازی برای کودکان، کافی شاپ، مسیرهای تندرستی و پیاده روی، زمین بدمینتون، زمین چمن مصنوعی و غیره اشاره کرد که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر توانسته اند پارک الغدیر را جزء یکی از بهترین پارک های تهران قرار دهند.

در ادامه وارد مسیر خروجی شده و بر اساس تابلوهای راهنما که در مسیر وجود دارند خود را به پارک لویزان برسانید. خود این پلکانها نقش زیادی در زیباتر شدن این بوستان و جذب گردشگر داشتند. از آنجایی که فضای زیادی از مساحت این باغ به فضای سبز و گل کاری شده اختصاص یافته، از بهترین زمان های بازدید از باغ ایرانی فصل بهار بوده و گل های لاله رنگارنگ زیادی در باغ وجود دارند و چهره ای بسیار زیبا و متفاوت را پدید می آورند. کسانی که به هر دلیلی تمایل ندارند از کوه با پای خود بالا بروند، میتوانند با سوار شدن در تله سیژ دربند، گردشی بر فراز طبیعت را تجربه کنند. این زوج تحصیلات عالیه داشتند و کاوشهای بسیاری را در طول زندگی خود انجام دادند و کلکسیونهای متعددی را جمع آوری کردند، همچنین آنها در طول زندگی خود به کشف میراث ایرانی و فرهنگ ماقبل تاریخ پرداختند. در بخش غربی این منزل بنایی اربابی (برج) ساخته شده است که استاد مقدم به همراه یکی از شاگردان در دانشکده هنرهای زیبا، دکتر ابوالقاسمی، در سال ۱۳۴۵ آن را بنا کردهاند. اگر از ما بپرسید برج آزادی تهران نماد چیست؟ پل طبیعت بخشی از پروژه ساخت ۷ پل عابر پیاده در اراضی عباسآباد، شامل پلهای ابریشم است و در آیندهای نه چندان دور میتوان از آن به عنوان یکی از نقاط برجسته تهران یاد کرد.

امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی در بوستان گفتگو وجود دارند که شامل 2 زمین اسکیت، آمفی تئاتر، زمین بازی برای کودکان، کودک سرا، کتابخانه تخصصی، فروشگاه، ساختمان کوشک، رستوران، مسجد و سرویس بهداشتی می باشند. بخش ها و امکانات متنوعی در این بوستان وجود دارند که می توان به زمین بازی برای کودکان، سرزمین شگفت انگیز شامل بخش هایی همچون (راپل هوایی، سافاری پارک وحشت، مجموعه قایق پرش در آب، پیست پرواز در آسمان) محوطه ای برای برگزاری برنامه ها و مراسم های مذهبی و فرهنگی و هنری، نمیکت های متعدد برای استراحت، آلاچیق ها متعدد در گوشه و کنار بوستان، میز تنیس، پارکینگ، سرویس بهداشتی و غیره اشاره نمود. هر سال در این روز خانه کودک پالادیوم ، جشنی را به نام پالادیوم به وقت کودکی برگزار می کند که سرشار از بازی ها و برنامه های هیجان انگیز برای کودکان شما است. تنها اتکای شما یک میله است که آن را بر جلوی خود قرار میدهید. شما به عمارت مسعودیه تهران چه امتیازی میدهید؟ رویا پارک نیاوران 6 بخش مختلف دارد و هر کدام از این بخشها وظیفه کنترل ذهن را دارند تا شما نتوانید بین واقعیت و خیال مرزی را درک کنید. پارک های جنگلی مختلفی در سطح پایتخت وجود دارند که هر کدام از آن ها به نوبه خودشان جزء بهترین پارک های تهران محسوب می شوند. این بوستان زیبا و چشمنواز دارای درختان بلند قامت و انبوهی است که قدمت آن ها به دوران قاجار می رسند و هر کدام از آن ها بین 150 تا 250 سال سن دارند. امروزه گونه های گیاهی این بوستان به حدود 320 گونه می رسند. گونه های گیاهی پارک آزادگان به 90 نوع می رسند و به صورت درخت و درختچه های مختلف در آن وجود دارند و محل مناسبی را برای پیک نیک های خانوادگی و دوستانه، تفریح و قدم زدن در طبیعت پدید آورده اند.

اگر می خواهید خود را به این پارک برسانید، تنها کافی است خود را به بزرگراه امام علی به طرف شمال برسانید. در این مسیر به پایانه تاکسی های ده ونک خواهید رسید که بایستی سوار یکی از تاکسی هایی شوید که مقصدشان باغ ایرانی می باشد. پارک پرواز دارای چندین مسیر دسترسی با خودروی شخصی، اتوبوس، مترو و تاکسی می باشد. بخشهایی از این مجموعه پس از انقلاب به شکل موزه در آمد و در حال حاضر چندین کاخ و ساختمان این مجموعه در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار دارد. هنگامی که در میان این پارک در حال قدم زدن باشید، خانه های رنگارنگ و کوچکی که بر روی درختان قرار دارند و برای پرندگان تهیه شده اند، توجه شما را به خود جلب خواهند کرد که از ویژگی های جالب پارک آزادگان به شمار می روند. از آنجایی که این پارک جنگلی زیستگاه گونه های جانوری مختلفی می باشد، بایستی برای گردش در طبیعت آن از مسیرهای تعیین شده حرکت نمایید تا خطری جان شما را تهدید نکند. ادامه مسیر را می توانید با استفاده از تاکسی و اتوبوس طی نمایید. برای دسترسی به این پارک می توانید علاوه بر خودروی شخصی، از مترو هم استفاده نمایید. برای دسترسی به دو بخش شرقی و غربی بوستان پلی ارتباطی در نظر گرفته شده که گردشگران می توانند از آن استفاده نمایند. این محله را میتوان یک پناهگاه مناسب برای فرار از روزهای گرم و طولانی تابستان دانست. به علاوه بام های تهران در فصل تابستان بسیار پر طرفدار ترند چرا که از جمله جاهای خنک تهران به شمار میروند بسیار مناسب گردش و تفریح در این فصل اند. تندیس هایی از مفاخر و مشاهیر ایرانی همانند رودکی، سعدی، مدرس و غیره در این بوستان وجود دارند که می توانید مشاهده کنید و عکس های یادگاری در کنار آن ها تهیه کنید.

افراد با هر سلیقه میتوانند به این فودکورت مراجعه کنند و غذای مورد علاقه خود تهیه کنند. این مبلغ برای تهیه بلیط ورودی پارک ژوراسیک تهران در سال 1401 نفری 50 هزار تومان می باشد. در روزهای سیزده به در خانواده های زیادی برای سپری کردن اوقات فراغت خود در روز طبیعت به این پارک می روند و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر سپری می کنند. پارک پرواز که در شمالی ترین بخش سعادت آباد قرار گرفته و دارای ارتفاع بسیار زیادی نسبت به دیگر مناطق دارد، آن را با نام بام پارک پرواز نیز می شناسند. در این جلسه الف.گ، مدیرعامل سابق شرکت تراورس و یکی از متهمان پرونده، از رابطه متهم ردیف اول با وزیر سابق راه خبر داد و گفت که بعد از استیضاح وزیر (وقت) راه، دو درصد از رشوهای را که قرار بود از یک پروژه به او پرداخت شود، کم کرده است. به گفته کارشناسان حمل و نقل و امور شهری، روزانه بیش از سه میلیون خودرو و دو میلیون موتورسیکلت در تهران تردد میکنند و همین مسئله به تنهایی کافی است تا مسئولان شهری تهران را مجاب کند تا بخش قابل توجهی از طرح ها و برنامههای خود را به روانسازی ترافیک و تسهیل مسافرت های درون شهری اختصاص دهند. فتحعلی شاه زمانی که می خواست راهی مسافرت شود ابتدا برای استراحت به این باغ می رفت و بعد از چند ساعت سفر خود را شروع می کرد. افراد زیادی هستند که به طبیعت و جاذبه های طبیعی علاقه مندند و دوست دارند آخر هفته و یا تعطیلات خود را در طبیعتی کوهستانی و به دور از آلودگی سپری کنند. یکی از تاریخیترین محلههای تهران که نام آن خاطرات بسیار زیادی را در ذهن اهالی پایتخت تداعی میکند، محلهی تجریش است. از قسمت میانی این پارک رودخانه ای زیبا عبور کرده و فضای پارک را به دو بخش تقسیم کرده و باعث شده طراوت در فضای بوستان جریان یابد.

جالب است بدانید، رودخانه زیبای کن از میان این بوستان عبور کرده و پارک جوانمردان به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شده است که بخش شرقی آن در منطقه 5 و بخش غربی آن در منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد. در مسیر این بزرگراه به سمت شمال که در حال حرکت هستید، از خروجی بزرگراه شهید زین الدین عبور کنید. در حال حاضر این کاخ با عنوان موزه چهرههای ماندگار در مجموعه سعد آباد شناخته میشود. استاد کاشی سازی ماهر که استاد ایزدی نام داشت، ترکیبی از طلا را به دست آورد و این مشکل را حل نمود. از آنجایی که این بوستان دارای ارتفاع زیادی بوده و چشم انداز بسیار زیبایی را در اختیار گردشگران قرار می دهد، از بهترین پارک های تهران برای عکاسی به شمار می رود. از زیبایی های داخل پارک می توان به مجسمه های المان های هنری اشاره نمود که چهره زیبایی را برای این بوستان به وجود آورده اند. از دیگر امکانات این پارک می توان به مواردی همچون آتلیه عکاسی، سینما 4 بعدی، کارگاه سفال و فروشگاه هدیه و اسباب بازی اشاره نمود که بازدید از آن بخش ها نیز برای کودکان و حتی بزرگسالان نیز می تواند بسیار جالب باشد. در این بخش می خواهیم به آشنایی با یکی از متفاوت ترین و هیجان انگیزترین پارک های تهران پردازیم که بیشتر مورد پسند کودکان می باشد. از امکانات تفریحی این بوستان می توان به صخره نوردی، رینگ اتومبیل رانی و موتور سواری، مسیر پیاده روی و تندرستی، پیست دوچرخه سواری، زمین بازی برای کودکان و بزرگسالان، شهربازی سرپوشیده، بانجی جامپینگ و پیست اسکیت اشاره نمود. در این مبحث می توان به خطبه ای که دختر و پسر به عقد هم در می آیند، اشاره کرد. پارک پردیسان از پارک های قدیمی تهران شمرده می شود که در بخش شمال غربی پایتخت جای گرفته و از سال 1396 به بعد زیر نظر مدیریت شهرداری تهران اداره می شود.

یکی از مطرح ترین دلایل عنوان شده ترکیب دو کلمه سمی یا شمی به معنای سرد و « ران » به معنای جایگاه است و در واقع شمیران به معنای جای سرد است. پارک جنگلی لویزان از بزرگترین پارک های جنگلی تهران شناخته می شود که با مساحت 1400 هکتار در منطقه شمیرانات تهران واقع شده است. این پارک جذاب تهران، پارک نسبتا جدیدی است و تاکنون به مرور زمان بخشهای مختلفی به این مجموعه اضافه گشت که باعث شد به یکی از بزرگترین و کاملترین فضاهای سبز تهران تبدیل شود. «دریاچه چیتگر» (دریاچه شهدای خلیج فارس) بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران و از جاهای دیدنی تهران است. 1. یکی از تمایزهای مگامال با مراکز خرید مشابه در تهران، خلوت بودن آن است. شهربازی مگامال اولین و تنها شهربازی سرپوشیده ایران با ۱۳ متر ارتفاع است که در طبقه سوم مگامال قرار گرفته و چشمانداز زیبایی به کوههای شمال تهران دارد. در این محوطه شاهد درختان سر به فلک کشیده چنار هستیم که زیبایی باغ را دوچندان کردهاند؛ البته گونههای گیاهی متنوع و نادر دیگری هم در این باغ دیده میشود و حتی قدمت برخی از درختان و گونههای گیاهی به صدسال قبل هم میرسد. خانه موزه مقدم تهران آنقدر جذاب و دیدنیست که هر گردشگری را برای اقامت در اطراف آن وسوسه کند.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این پارک، ایستگاه میدان صنعت می باشد که می توانید برای این منظور سوار مترو خط بسیج - میدان صنعت شده و در ایستگاه میدان صنعت از مترو پیاده شوید. برای این منظور سوار مترو تهران خط 5 شده و در ایستگاه ورزشگاه آزادی از مترو پیاده شوید. جهت رفتن به دربند با خطوط اتوبوسرانی بایستی سوار خط 219 (میدان چمران - پایانه تجریش ) و در ایستگاه تجریش پیاده شده و باقی مسیر را تا رسیدن به مقصد خود در دربند ادامه دهید. برای رفتن به این باغ باید به میدان بهارستان بروید و مسیر را تا خیابان شریعتمداری ادامه بدهید. پس مسیر چهارراه ولیعصر تا میدان، یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی در میدان ولیعصر به شمار میرود. این پارک جنگی که در محدوده شرق تهران قرار دارد، حدود 1.400 هکتار مساحت از زمین های شرق پایتخت را به خود اختصاص داده و انواع امکانات رفاهی و تفریحی در آن وجود دارند. درختانی نظیر چنار، سرو، زبان گنجشک، اقاقیا و غیره در طبیعت این پارک جنگلی وجود دارند و طبیعتی بسیار زیبا و سرسبز را برای پارک لویزان پدید آورده اند. سالهای اخیر در محله زندگی شما هم ممکن است بهآهستگی فروشگاههای بزرگ که بخش زیادی از اجناس مورد نیازتان را فراهم میکنند جای مغازههای کوچکتر و به زبان خودمانی بقالی محل را گرفته باشند. انواع درختان بلند قامت و سرسبز نظیر زبان گنجشک، صنوبر، سپیدار، بلوط و نارون در فضای این پارک وجود دارند که پوشش گیاهی پارک بهمن را تشکیل داده اند و فضای دل انگیزی را برای این پارک پدید آورده اند. به هر محله و گوشه و کناری از این شهر بزرگ سری بزنید، بناهای تاریخی متنوعی را خواهید دید که متعلق به دوران مختلفی از سرگذشت این کشور می باشد. لذا وقتی به این بازار میروید، عکاسان زیادی را خواهید دید که مشغول عکاسی از این مناظر زیبا و جذاب هستند.

به عقیدهٔ من قسمت مهم این از عدم مواظبت شهرداری و بالاختصاص تسمهکشی رفتگرها از گردهٔ درختها است، و الا چنار همین که ریشه بند کرد آب زیادی نمیخواهد و با سالی دو سه آب که در تابستان گیرش بیاید زنده و برومند میماند. در این بوستان دو بخش مهم به نام های حیات وحش طبیعی و حیات وحش در حال اسارت وجود دارند که گردشگران می توانند از آن ها دیدن کنند. با وارد شدن به فضای داخل بوستان باغ ایرانی، گویا صدها سال به عقب بازگشته اید و سرتاسر وجودتان را حس و حال خوش فرا می گیرد. بوستان باغ ایرانی، باغی با طبیعتی بسیار زیبا و خوش آب و هوا در محله ده ونک تهران می باشد. برای رسیدن به آن ابتدا بایستی خود را به میدان ونک برسانید. او فکر کرد چون رضاغیاثی بچه محل اوست، با خشونت او مدارامیکند، اما زمانی که اولین حرکت خشن را انجامداد، توسط رفیق و هم محلیاش (رضا غیاثی) ازمیدان اخراج شد. اگر هم میخواهید خوشگذرانی را به نهایت برسانید، سراغ اجاره ویلا در کردان بروید. همینکه او گذرنامه ایرانی خود را نشان میدهد میگویند "تو از بازرسی بدنی و بازرسی چمدانها معاف هستی، برای اینکه از کشوری میائی که در آن اجازه فروش مواد مخدر را نمیدهند. و اگر هم کسی به چنین کاری دست بزند اعدام میشود." و رفیق من در نهایت سربلندی آن روز در میان شماره زیادی مسافران اروپائی از گمرک نیویورک بیرون رفته بود. در شهر تهران دو محدوده مکانی مختلف برای طرحهای ترافیک تعیین کردهاند؛ که یک بخش طرح ترافیک دائمی دارد و بخش دیگر محدوده «طرح آلودگی هوا» است.بخش زیادی از خیابان ولیعصر در محدوده مرکزی شهر تهران قرار دارد و بهدلیل شلوغی و آلودگی، این قسمت از شهر در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. پارک لوایزان از بهترین مکان هایی است که می توانید برای یک روز دور شدن از آلودگی ها و شلوغی های شهری به سراغ آن بروید و چند ساعتی را در دل طبیعت سرسبز و خوش آب و هوای شمالی تهران لذت ببرید.

پارکی زیبا و با فضایی بسیار دلنشین و سرسبز در محدوده جنوب شرقی میدان آزادی به نام پارک المهدی تهران جای گرفته و از بهترین مکان های تفریحی تهران به شمار می رود و خانواده های بسیاری هستند که برای پیک نیک ها و دورهمی های آخر هفته خود به سراغ آن می روند. پارک کوهسار که در میان ارتفاعات غرب تهران جای گرفته و از پوشش گیاهی متنوعی برخوردار است، نقش به سزایی در تلطیف هوای مناطق اطراف خود دارد و با مراجعه به آن می توانید از هوای پاک لذت ببرید. همچنین 9 هزار متر مربع از مساحت کل این پارک به مسیر دوچرخه سواری اختصاص یافته و افراد زیادی برای دوچرخه سواری به این بوستان مراجعه می کنند. فضای زیادی از مساحت پارک گفت و گو به فضای سبز اختصاص یافته است. همچنین این باغ از بهترین محل ها برای عکاسی به شمار می رود. درختان کهنی که در این بوستان قد علم کرده اند و به دلپذیری هوای باغ کمک کرده اند، دارای قدمتی 150 تا 250 ساله بوده اند و قدمت آن ها به دوره قاجار می رسد. پارک جوانمردان در سال 1391 با مساحتی حدود 150 هکتار احداث گردیده و با توجه به امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و مناسبی که دارد، از بهترین پارک های تهران برای پیک نیک های خانوادگی و دوستانه محسوب می شود. وجود امکاناتی همچون زمین بازی برای کودکان، سالن های ورزشی، فصای سرسبز و گلکاری شده، وسایل ورزشی همگانی، سرویس بهداشتی و غیره در پارک بهمن سبب گردیده آن را در میان بهترین پارک های جنوب تهران به شمار آورند و افراد زیادی برای سپری کردن اوقات فراغت خود به آن مراجعه کنند. همچنین این پارک جنگلی به امکانات تفریحی و رفاهی تجهیز نشده و نتها امکانات رفاهی آن سرویس بهداشتی است که در بخش ورودی آن قرار گرفته است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تاکسی فرودگاه امام خمینی.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.