هشت راه برای ایجاد افزایش فالوور اینستاگرام بهتر

۵۵۹ بازديد

 

راه دیگر برای افزایش چشمگیر تعداد فالوورهای اینستاگرام، ورود به صفحه اکسپلورر است. اینستاگرام پیج های فعال را مدام در معرض دید مخاطبان قرار می دهد و شانس شما برای ورود به اکسپلور بیشتر می شود. در هر دو صورت خرید فالوور اینستاگرام یکی از گزینه های بسیار وسوسه انگیز برای افزایش سریع فالوورهای اینستاگرام پیج شما است. اگر از قابلیت بسیار جالب Reels استفاده نمی کنید، باید بگویم که فرصت بسیار خوبی برای افزایش فالوور اینستاگرام پیج خود را از دست دادید! در همین لحظه میتوانید اقدام به خرید ویو اینستاگرام کنید و اعتماد اولیه را به سمت سایت فالووران به دست آورید. تنها اطلاعاتی که باید در هنگام سفارش در اختیار ما قرار دهید، آدرس پیج اینستاگرام شماست. شما به عنوان ادمین یا مدیر اینستاگرام پیج خود هنگام افزایش فالوورهای اینستا، باید به واقعی بودن آن ها توجه کنید. در آپدیت های جدید اینستاگرام اگر پیجی تعداد فالوورهای بالایی داشته باشد و بازخوردهای کمی از فالوورهای خود بگیرد، تعداد آن ها کم می شود. اگر شما در برنامه ی اینستاگرام دارای پیج تجاری(professional account) باشید، در قسمت “insights” بخش “insights overview” برای شما وجود خواهد داشت. اگر میخواهید کسب و کاری موفق و پایدار در فضای مجازی داشته باشید، بایستی از همان ابتدا بستر مناسبی را برای ارائه خدمات و به نمایش گذاشتن محصولات خود ایجاد کنید. هرچه دنبال کننده بیشتری داشته باشید، موفقیت و اثرگذاری شما در رسانه های اجتماعی بیشتر خواهد بود. اکنون بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون اکانت فعال ماهانه در آن وجود دارد. اکانت های غیرفعال معمولا پس از مدتی فالوورهای خود را از دست می دهند. قبل ازاینکه اینستاگرام روباتهارو بترکونه، ما مدتی از روبات اینستاساز استفاده میکردیم خیلی عالی بود. 7.استوری گذاشتن: با کشیدن اینستاگرام به سمت راست شما می توانید از میان عکس های خود، یک گزینه را استوری کنید.

اگر بتوانید یک مسابقه بی نظیر طراحی کنید و هدایای ارزشمندی برای شرکت کنندگان در نظر بگیرید می توانید فالوور های زیادی را جذب پیج اینستاگرام تان کنید. در اینستاگرام حساب کاربری که از M برای نمایش تعداد فالوور بهره می برد بیشتر از یک میلیون فالوور دارد و برای مثال اینستاگرام برای ۱,۳۰۰,۰۰۰ از عبارت ۱٫۳M و برای ۱,۳۹۹۹۹۹ نیز از ۱٫۳M استفاده می نماید.اما دقت کنید که تفاوت این دو پیج صد هزار فالوور است! در روش پاپ آپ، پیج اینستاگرام شما به کاربران اینستاگرام نمایش داده میشه و اگر پیج شما براشون جذاب باشه، پیج شما رو فالو میکنن. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که بخشی از کپشن طولانی خود را در کامنت بنویسید و سپس آن را پین کنید. هر یک از این فالوورها مانند یک مشتری هستند که شما می توانید با کارهایی که انجام می دهید آنها را جذب کرده و به خریدار تبدیل کنید. برای مثال هر روز 1 تا 5 نفر که میتوانند برای پیج شما مناسب باشند را فالو کرده و پستهای دوستان و سایر پیجهای مرتبط را لایک کرده و کامنت بگذارید تا آن ها پیج شما را دیده و دنبال کنند؛ بنابراین افزایش فالوور به صورت طبیعی زمان و انرژی زیادی را باز شما می طلبد و این در حالی است که خرید فالوور بیش از چند دقیقه وقت شما را نمیگیرد و در مدت کوتاهی فالوورهای جدید به پیج شما افزوده خواهند شد. فرض کنید در یوتیوب هم فعالیت می کنید. در این صورت می توانید از کاربران اینستاگرام خود بخواهید که در کانال یوتیوب شما عضو شوند و از مشترکین و مخاطبان یوتیوب بخواهید صفحه اینستاگرام شما را فالو کنند.

باتوجه به شرایط اقتصادی و موج جدید کرونا، کمتر کسی برای خرید مایحتاج خود ساعت های طولانی را در بازار آفلاین می گذراند. در الگوریتم جدید اینستاگرام یک فالوور می تواند با روشن کردن نوتیفیکیشن(notification) پیج فالو شده، تمامی پست ها را بلافاصله بعد از آپلود یا بارگزاری مشاهده کند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره با ارزش ترین نوع فالوور اینستاگرام یعنی فالوور واقعی می پردازیم تا اهمیت آن را آشکارتر کنیم. هنگامی که شما یک استوری چالشی می گذارید و مثلا در آن درباره خودتان سوالی می پرسید، باعث می شوید که کاربران زمان زیادی را در استوری شما باقی بمانند و همچنین با ریپلی کردن آن نرخ تعامل را نیز بالا ببرند. این نوع از مسابقات با نشان دادن این موضوع که هوادارانتان مایل به منتشر کردن مطالب شما یا ارسال مطالب خودشان راجع به شما هستند، میتواند میتواند حضور شما در شبکههای اجتماعی را اثبات کند. این به برند کمک می کند فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهد و فروش داشته باشد. با استفاده از روشهای خوب بازاریابی اینستاگرام - چه در حال ساختن برند شخصی یا یک حساب شرکتی باشید. برای مثال با هر روز پست گذاشتن و یا تولید محتوا صحیح می توان در مدت کوتاهی به تعداد قابل توجهی فالوور رسید. همچنین میتوانید ببینید که فالوورهای شما چنددرصدشان را آقایان و چنددرصدشان را خانمها تشکیل میدهند و با تحلیل این موارد، میتوان استراتژی بهتری را برای تولید محتوا و در نهایت افزایش فالوور طراحی کرد. البته در کنار افزایش فالور، تولید محتوای خوب و افزایش تعامل با مخاطب نیز از الزامات غیرقابل انکار برای موفقیت در این حوزه است. فالوور اینستاگرام یا دنبال کننده اینستاگرام کاربری است که اکانت شما را دنبال می کند و می تواند هر رسانه ای را که در پروفایل خود ارسال می کنید(رسانه مثل پست، استوری، Reels، IGTV) ببیند، لایک کند و در مورد آن نظر دهد.

کمبود فضا در نشان دادن تعداد فالوورها، باعث شده تا اینستاگرام از این نمادها استفاده کند. ششمین درخواست ما این است که “حضور اینستاگرام خود را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید.” سعی کنید پروفایل اینستاگرام خود را به راحتی قابل شناسایی کنید. اینستاگرام نیز مثل سایر شبکه های اجتماعی یک محیط تعاملی می باشد و نه صرفا محیطی برای انتشار پست ها . کامنتها نه تنها نمایانگر تعامل و ارتباط مخاطبان با محتوای شما هستند، بلکه به شما انگیزه میدهند تا با جامعه مخاطبان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید و به سوالات و نظرات آنها پاسخ دهید. به هرحال تیترها زیاد و متفاوت هستند و مبنای نوشته ما در این نیست که در مورد این عناوین جذاب که البته صرفاً تیتر هستند و نه کاربردی، صحبت کنیم. بازیگران و افراد مشهور در پنل اینستاگرام از چه سایتی های اقدام به خرید فالوور میکنند؟ اما ممکن است کلمات کوتاه قبلاً توسط افراد دیگر انتخاب شده باشند. برای مثال ممکن است کاربری در افریقا زندگی کند. راهی تضمین شده و آسان برای رسید شما به آن چه در سر دارید. برای مثال پیجی که فقط گل سر میفروشد، بیشتر دارای مخاطب های دختر و یا خانم است. اگر جز مشاغلی هستید که برای افزایش مخاطب در شبکه های اجتماعی تلاش می کنید یا اگر می خواهد در بین مخاطبین خود به سرعت تأثیرگذار شوید، این نوع تبلیغات می تواند بسیار وسوسه انگیز به نظر برسد. در واقع ربات اینستاگرام جانشین شماست و به نمایندگی از شما تمام این کارها را انجام می دهد. پرداختی ها از طریق درگاه پرداخت امن زرین پال و آیدی پی انجام میگیرد و پسورد پیج از مشتری درخواست نمیشود.

به فرآیندی که در آن تعدادی پروفایل از طریق یک سرور، به طور ناخواسته دنبال کننده ی پیج دیگری شوند، خرید فالوور گفته می شود. این جزایر معمولا جزایری زیبا و استوایی در نواحی خاص مثل جزایر دور افتادهی اقیانوس آرام جنوبی یا اقیانوس هند هستند. از آنجا که به دست آوردن فالوورهای زیاد کار ساده ای نیست، سازمان ها و افراد معمولا به دنبال بهترین سایت ها برای خرید فالوور توییتر هستند. خرید سابسکرایب فیک یوتیوب یک روش ساده و بسیار آسان است که کاربران یوتیوب میتوانند به کمک آن تعداد سابسکرایبهای خود را در کمترین زمان ممکن بالا برده و زودتر به مرحله مانیتایز برسند. خرید فالوور ساده ترین و ارزان ترین روش افزایش فالوور است. یعنی بهترین تعداد پست ، تعدادی است که شما بتوانید با کیفیت ترین پست را منتشر کنید. ”، “دوست دارید صفحه شما در مطلوبترین وضعیتش چه تعدادی فالوور داشته باشد؟ همیشه در حال پیگیری هستند که چه کسانی و چه تعدادی پستشان را لایک کردهاند. با کمک این برنامه بیش از پیش در معرض دید کاربران قرار می گیرید. با کلیک بر روی پروفایل هر فرد می توان استوری های مرتبط با او را دید. اگر افراد چنین کاری را انجام دهند، همه کسانی که استوری آن ها را مشاهده م یکنند نام کاربری شما را خواهند دید و می توانند از این طریق به حساب شما هدایت شوند. نخستین کاری که پس از خرید فالوور باید انجام دهید، ارسال پستهای منظم و با کیفیت روی پروفایلتان است. همچنین می توانید نظراتی را که در مورد محصولات شما نوشته شده است ارسال کنید تا سایر مخاطبان بتوانند این مسائل را ببینند و بیشتر بدانند. برای رشد در اینستاگرام به چه فاکتور‌هایی نیاز دارید؟ راه های مختلفی برای دسترسی به صفحه اکسپلور وجود دارد. اطلاعات کامل در صفحه مربوطه وجود دارد.

اگر می خواهید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، سعی کنید پست های خود را در صفحه اکسپلور به مخاطبان بالقوه خود نشان دهید. شمارا در صفحه ی home خود (یا همان فید feed) مشاهده خواهد کرد. از آنجایی که جامعه هدف کسب و کار شما این پیجهای تبلیغاتی را دنبال میکنند، به احتمال زیاد با دیدن تبلیغ شما، به پیجتان سری بزنند و در صورتی که محتوای شما مورد پسند آنها باشد، پیج شما را فالو کنند. اگر محتوای شما در زمینه مسائل عمومی است، برای تمام گروههای سنی حاضر در پیجتان محتوای اختصاصی دارید؟ همچنین وجود فالوورهای بالا می توان در افراد ایجاد اعتماد کند. در جواب این سوال باید بدانید که ربات های فوق هوشمند و حرفه ای قادرند پست هایی که بیشترین لایک وکامنت را دارا می باشند اند شناسایی کرده و آن ها را دانلود و سپس از میان آن ها به صورت گلچین شده برای شما پست هایی را انتخاب و منتشر کند. هدف از فالوور شدن در شبکه های اجتماعی، ایجاد شدن یک پل ارتباطی بین پروفایل های افراد است. 4.بازدید استوری ها: استوری نوعی پست موقت است که بعد از 24 ساعت از بین می رود. بسیاری از پیج های برای بیشتر دیده شدن و سریعتر بالا آمدن بین پیج های دیگر اقدام به خرید فالوور می کنند. طبیعتا این عزیزان به این نوتیفیکشن ها اعتنا نمیکنن و ردشون میکنند چه برسه به اینکه بخوان کلیک کنند روش و بیان داخل پیج شما و بعد فالوتون کنند! ما بعد از سالها تجربه در زمینه خدمات اینستاگرام و خدمات سایر شبکه های اجتماعی به این نتیجه رسیدیم که با ارائه تمامی امکانات شبکه های اجتماعی در یکجا شما عزیزان را از جستجو در وب سایت های دیگر بی نیاز کنیم. اگر دنبال روش های جدید برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام خود هستید حتما مقاله اصلی را در سایت مخاطب مطالعه کنید.

در نتیجه این نظر به عنوان اولین نظر مخاطب نشان داده می شود. این روزها تقریبا همه در اینستاگرام عضو هستند. همه این کارها با ربات اینستاگرام به سادگی امکان پذیر خواهد بود. همه ما می دانیم که تهیه یک ویدئو با کیفیت به نسبت عکس بسیار زمان بر است ولی ارزش این وقت گذاری را دارد زیرا ویدئو در اینستاگرام بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ولی این موضوع زمانی به نتیجه می رسد که میزان بازدید این ویدئو بالا باشد. حرف M در کنار عدد فالوور اینستاگرام، یعنی آن عدد باید در 1000000 ضرب شود تا تعداد فالوورهای آن پیج بدست آید. پس حرف K در کنار عدد فالوور اینستاگرام، یعنی آن عدد باید در 1000 ضرب شود تا تعداد فالوورهای آن پیج بدست آید. اگر پیج اینستاگرام دارید و به هر دلیل نمخواهید در حال حاضر هزینه زیادی بابت تبلیغات و جذب فالوور بکنید، همچنین نیاز دارید سریعا رشد کنید و اعتماد افراد را جلب کنید تا به فروش و درآمد برسید، به شما توصیه می کنیم از خرید فالوور واقعی اینستاگرام پنلدار استفاده کنید. به همین علت بعضی از کسب و کارها هستند که ترجیح میدهند با پرداخت هزینه بیشتر، فالوور واقعی داشته باشند. تلاش برای افزایش فالوور واقعی از طریق محتوا سازی، برخلاف فرایند تبلیغات خرید فالوور، هزینه چندانی برای شما نخواهد داشت. پلتفرم اینستاگرام نیز به نحوی برنامه ریزی شده است تا کاربران بتوانند از طریق فالو کردن یکدیگر در آن از احوال هم باخبر باشند. گاهی در کنار تعداد فالوورها نمادهایی مانند K،M قرار دارد. این نمادها در کنار فالوورها چیست؟ هرچند فروش محصول در اینستاگرام ایده خوبی برای پول درآوردن از اینترنت است، اما همیشه ترس و نگرانی اینکه ناگهان فیلتر شود، همراهمان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.