10 روش موثر در نحوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

۵۵۳ بازديد

 

شرکت در این نوع کلاس ها از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در این ادامه، ما به بررسی مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی میپردازیم و نشان میدهیم که چرا این روش میتواند برای شما مفید باشد. اما با تدریس خصوصی، معلم شما به عنوان یک مشاور شخصی عمل میکند و شما را در راهی به سمت موفقیت هدایت میکند. بعضی از مدرسین در کنار کار کردن به صورت توافقی برای قیمت کلاسهای خصوصی، جلسه اول را به صورت رایگان یا نصف قیمت هم کار می کنند و می توانید در همان جلسه اول به نسبت کیفیت تدریس آنها اطمینان حاصل کنید و اگر راضی بودید کلاسها را ادامه دهید. بهترین راه برای اینکه بدانید قیمت تدریس خصوصی کلاسهای ریاضی در حال حاضر چقدر است و مدرسین چه مبلغی را برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کنند این است که لیست مدرسین ریاضی که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده و آگهی تدریس درج نموده اند را ببینید و مشاهده کنید که چه قیمتی را در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند. همانطور که گفته شد، برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس موجود است و می توانید با مدرس زبان تماس گرفته و نرخ را بپرسید.

این آزمون در دو نوع مختلف موجود میباشد: آکادمیک (Academic) و عمومی (General Training) افرادی که قصد تکمیل تحصیلات خود در دانشگاههای انگلیسی زبان را دارند (کارشناسی به بالا) باید از نوع آکادمیک این آزمون و افرادی که به منظور گذراندن دورههای کوتاهمدت فنی و حرفهای، اخذ دیپلم، کار و یا اقامت قصد سفـر به کشورهـای انگلیسی زبان را دارند، میتوانند از نوع عمومی این آزمون استفاده کنند. همچنین هنگام تدریس میتوانید علاوه بر فعالیتهای موجود در کتاب درسی، از منابع معتبر دیگری که مهارت مکالمه را تقویت میکنند نیز استفاده کنید. این آزمون(International English Language Testing System) جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارتهـای تخصصـی و یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی زبان طراحی شـده است. آزمون آیلتس و آزمون تافل جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان طراحی شده است. به هر حال، راهکارهایی برای ارزان هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از جلسات تدریس خصوصی با قیمت پایین وجود دارد که با مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین می توانید در جریان آنها قرار بگیرید. با مشاهده اگهی تدریس چند مدرس ریاضی به صورت کلی متوجه خواهید شد که مدرسین برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمت را مد نظر دارند.

مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 240 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 280 هزار تومان را به مدرس پرداخت نمائید. با تدریس خصوصی زبان انگلیسی، شما میتوانید به موفقیت در یادگیری این زبان دست پیدا کنید. به هرکدام از مهارت های شما listening, reading, writing, speaking, به صورت جداگانه نمره ای اختصاص داده می شود و سپس این نمرات با هم جمع شده و میانگین آن ها محاسبه می شود و معدل شما به دست می آید که اگر عدد رندی نبود آن را رند می کنند. حالا فرصت را از دست ندهید و با تدریس خصوصی به تسلط به زبان انگلیسی دست پیدا کنید. معلم خصوصی آیلتس وظیفه دارد که تدریس خصوصی آیلتس را با تسلط تمام انجام دهد. بلکه نیاز به تمرین و تکرار و فهمیدن لغات و معنا و تلفظ آن دارید تا به خوبی به آهنگ تسلط پیدا کنید. گفتنی است که تمامی زبان ها دارای دوره های مکالمه فشرده، خصوصی، نیمه خصوصی و ترمیک می باشد که زبان آموزان می توانند با انتخاب زبان مورد نظر خود از آن ها استفاده کنند.

در تدریس خصوصی، شما فرصت دارید تا با معلم خود تعامل فعال داشته باشید. علوی: از سال تحصیلی 66 کتابهای زبانی که درمدارس تدریس میشد در حدود 99 درصد ثابت بود،رویکرد کتابهای فعلی برای آن زمان مناسب بود اما با توجه به اینکه رویکرد ارتباطی فعال که در برنامه درسی ملی به آن تاکید شده با رویکرد قبلی یعنی روش شنیداری- گفتاری تفاوت زیادی دارد بنابراین رویکرد قبلی نمیتوانست دیگر جایگاهی در نظام آموزشی داشته باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. بعضی از مدرسین ریاضی شاید ارزان تر کار کنند و جلسه ای 40 هزار تومان را برای قیمت کلاس خصوصی ریاضی در نظر گرفته باشند. کاری که شاید در موقعیت های عمومی کمتر امکان پذیر باشد. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. کلاس های ما در همه جای تهران شامل شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به صورت حضوری و یا مجازی و اینترنتی برگزار می شود.

با مطالعه این مقالات می توانید در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی اطلاعات کاملی کسب نمائید (به عنوان مثال مقاله نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی یا تدریس خصوصی و قیمت و هزینه تدریس و آموزش در منزل را مطالعه نمائید) و در ادامه با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت (بر روی لینک اساتید و مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید) و مقایسه قیمتهایی که برای کلاسهای تدریس خصوصی خودشان در نظر گرفته اند با رزومه آنها، در نهایت مدرس و معلم خصوصی خودتان را انتخاب نموده و بهترین نتیجه را در امتحان، آزمون مورد نظر و یا کنکور بگیرید. همانطور که گفته شد، با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید)، و مقایسه رزومه و توانایی های مدرس با قیمتی که درخواست کرده است می توانید ارزیابی خوبی از قیمت کلاس داشته باشید و جلسات تدریس خصوصی زبان را با قیمت مناسبی هماهنگ نمائید.

این به شما کمک میکند تا از کلاسهایی که برای شما بیفایده هستند، جلوگیری کنید یا به دنبال توسعه مهارتهای پیشرفتهتر باشید. بلکه شما با بررسی پروفایل استادها و یا حتی گذراندن جلسات آزمایشی بنا به تمایل خود میتوانید استاد مورد نظر خود را انتخاب کنید. آیلتس یکی از با ارزشترین آزمون های زبان انگلیسی است که در جهان برگزار می شود و این خود نشان دهنده تاثیر بسیار زیاد شیوه ی تدریس استاد آیلتس بر یادگیری این درس می باشد .آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر هم ردیف با تافل، آزمون آمریکایی قرار میگیرد. برای مثال زبانآموز باید در یک زمان یک ساله برای آمادگی در آزمون آیلتس، یادگیری زبان را شروع کند. سطح کلاس طبیعتا برای گذراندن دورههای پیشرفته زبان و آمادگی جهت آزمونهایی همچون آیلتس و تافل نسبت به دورههای مقدماتی باید هزینه بیشتری بپردازید. از مبتدی تا پیشرفته توسط بهترین استادهای خصوصی استاد بانک انجام می پذیرد.

بسیاری از افرادی که تمایل داشته باشند که آموزش توسط استاد خانم برای آنها صورت گیرد، میتوانند با استفاده از امکان جستجوی سایت استادبانک، استاد موردنظر خود را بیابند. بنابراین، تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عنوان یک روش موثر برای یادگیری این زبان تبدیل به یک نیاز اساسی برای افرادی شده است که میخواهند مهارتهای انگلیسی خود را بهبود دهند. این روش به شما امکان میدهد تا با تمرکز بر روی نیازهای خود به زبان انگلیسی، انگیزه بالا، و زمانبندی انعطافپذیر، مهارتهای خود را بهبود دهید. این امکان به شما انعطاف میدهد تا برنامهی یادگیری خود را با تعهدها و زمان فراغتتان هماهنگ کنید. به عنوان مثال اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب با قیمت مناسب هستید اینکه کلاس خصوصی با چه نرخی هماهنگ شود به سطح کلاس و همچنین تعداد جلسات بستگی دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ممکن است به عوامل دیگری هم بستگی داشته باشد. سایت استادبانک با بهرهگیری از اساتید مجرب در حوزه تدریس آیلتس، اقدام به ارایه خدمات در زمینه آموزش زبان انگلیسی نموده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.