چگونه ملافه سفید را تمیز کنیم؟

۳۷۳ بازديد


رنگ سفید به راحتی لکه ها را جذب می کند و کثیف می شود. مردم در تمیز کردن ملحفه سفید مشکل دارند. زیرا اگر روش مناسبی را برای تمیز کردن روتختی سفید انتخاب نکنید، امکان افزایش لکه وجود دارد. اما نمی توانید دکوراسیون سفید اتاق خواب را نادیده بگیرید.

این رنگ ها و مبلمان چوبی سفید بسیار جذاب هستند، اما چگونه لکه ها را از روتختی سفید پاک کنم؟ تانیل وود تخت های چوبی باکیفیت تولید می کند و شما می توانید تخت مورد علاقه خود را مستقیماً از کارخانه خریداری کنید.

در عین حال نسبت به رنگ سفید حساس و جذاب است

ممکن است تعجب کنید که چرا، اگرچه رنگ سفید به راحتی جذب می شود و کثیفی و کثیفی را نشان می دهد، چرا برای رنگ آمیزی و خوابیدن برای پسران، دختران یا نژادهای دیگر استفاده می شود؟ سفید در واقع یک رنگ خنثی است و بسیاری از افراد سعی می کنند از آن در طراحی خانه خود استفاده کنند. رنگ سفید هرگز چشمان شما را خسته نمی کند، اما باید در نظر داشته باشید که چنین زیبایی بسیار حساس است. نکته بسیار کوچکی وجود دارد که باید در نظر گرفت. تا تخت سفید خود را تمیز نگه دارید. به عنوان مثال، تمام لوازم آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش صورت به سرعت در رختخواب نفوذ می کند و باعث ایجاد لک می شود. مثال دیگر برای افرادی است که عاشق قهوه هستند و دوست دارند هنگام تماشای فیلم در رختخواب قهوه بنوشند یا غذای مورد علاقه خود را بخورند. با این حال، اگر لکه به طور تصادفی روی تخت بیفتد، تمیز کردن آن پر زحمت و زمان بر است. این مثال ها نشان می دهد که اگر تخت سفید بسیار جذاب باشد و دکوراسیون اتاق را بیشتر کند، بسیار زیبا نیز هست. بنابراین، برای استفاده از این رنگ، باید بدانید که چگونه ملحفه سفید را تمیز کنید. مشاوران تانیل چوب مستقیماً با ملحفه کار می کنند و می دانند که چگونه ملحفه های سفید را تمیز کنند.

گام به گام تمیز کردن ملافه سفید

گیاه تانن به شما کمک می کند تا سخت ترین لکه ها را از بین ببرید و لباس هایتان را تمیزتر کنید. برای از بین بردن کثیفی و آلودگی از بستر باید موارد زیر را رعایت کرد:

در مرحله اول می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. برای جلوگیری از آسیب رساندن به بافت بستر، یک برس نرم را به انتهای لوله بچسبانید. با انجام این کار، در واقع می‌توانید زباله‌های کوچک‌تری مانند ضایعات غذا را از تخت جمع کنید و با قدرت بیشتری با لکه‌ها مبارزه کنید و با تمرکز بیشتری لکه‌ها را تمیز کنید. قبل از انتخاب روش مناسب برای تمیز کردن ملحفه های سفید، دستورالعمل های موجود در سرویس را مطالعه کنید. نمادهای S و X یا W و WS بهترین روش تمیز کردن را نشان می دهند.

در مرحله دوم، تمام لکه های قابل مشاهده روی تخت باید پاک شوند. برای این کار می توانید از دستمال مرطوب بچه استفاده کنید. یا یک پارچه تمیز را با یک شوینده ملایم پاک کنید و روی لکه بمالید. باید در حرکات خود بسیار مراقب و ملایم باشید، زیرا این کار باعث پخش شدن لکه و کثیف شدن بیشتر تخت می شود. یک پارچه میکروفیبر فوق العاده نرم معمولا بهترین نوع برای تمیز کردن تخت است. تانیل وود محلول آب و صابون را برای تمیز کردن ملحفه های سفید توصیه می کند. سپس می توانید ملافه را در ماشین لباسشویی بشویید تا کثیفی از روی سطح پاک شود. پس از شستن روکش ها و روبالشی ها مراقب باشید که روی ملافه های چوبی پهن نکنید. رطوبت دشمن چوب است. ابتدا تمام لباس ها و ملافه ها را قبل از استفاده مجدد خشک کنید. به خاطر داشته باشید که اگر روتختی شما خیس باشد لکه ها را بهتر جذب می کند. بنابراین، پوشش شسته شده را با دست های کثیف حرکت ندهید.

یک راه حل قوی برای رفع لکه

در واقع، برای هر نوع لکه، باید بتوانید از راه حل مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

بله سگ

بهترین راه برای از بین بردن سبوم، ترکیب آب و صابون است. اگر صابون وجود ندارد، می توانید از سایر محصولات پاک کننده استفاده کنید. صابون روغن مورفی یا صابون روغن فولر از جمله صابون هایی هستند که می توان از آنها برای از بین بردن چربی چوب استفاده کرد.

لکه های رنگ یا جوهر

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید. به طور معمول این نوع خمیر دندان باید بر پایه بی کربنات سدیم باشد. راه از بین بردن لکه این است که یک پد پنبه ای را با خمیر دندان آغشته کنید و سپس چوب را تمیز کنید. علاوه بر این دستمال های الکلی تا حدودی نقره و نقره را از بین می برند.

لکه های غذایی و خوراکی

سرکه سفید به سرعت لکه های غذا، نان و چیپس را پاک می کند. حتی اگر روی تخت خود کپک دیدید، می توانید به راحتی با اسپری سرکه سفید لکه را پاک کنید.

تمیز کردن پارچه های سفید مانند روز اول

از بین بردن لکه ها از رختخواب و درخشندگی تختخواب مانند روز اول دغدغه بسیاری از افراد است و نیازی به نگرانی نیست. اگر با مشاور Tynelwood تماس بگیرید، بهترین و موثرترین مشاوره را برای تمیز کردن ملحفه سفید به شما خواهند داد. نوع چوب، پارچه و کیفیت در نحوه نظافت تخت تاثیر دارد. علاوه بر این، هر لکه باید به دستورالعمل های تمیز کردن توجه کند. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناس فروش ما تانیل چوب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.