اسپری شکارچی

۲۸۰ بازديد


بذر شکارچی بذری است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و برای مصارف مختلفی از جمله در بسیاری از زمینه های کشاورزی استفاده می شود. البته استفاده از این ابزار به زمین های کشاورزی محدود نمی شود. اما از این ابزار همه کاره برای آبیاری باغ ها، چمن ها و فضای سبز استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی هر روز این دستگاه ها به روز شده و امروزه اسپری های شکاری را مخفی می کنند که قابل تنظیم، توسعه و ورود به بازار است.

از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به نقش آنها در صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد. زیرا در کشور ما بیشترین حجم پساب در بخش کشاورزی است و با استفاده از این دستگاه ها می توان از آن جلوگیری کرد. اگر زمین های کشاورزی مانند گذشته آبیاری شود، قطعاً با مشکل کم آبی مواجه خواهیم شد. بنابراین وجود این ابزار ضروری است. برای بررسی دقیق این دستگاه و نحوه عملکرد آن در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

سرویس سیستم اسپرینکلر شکارچی

آبپاش مانند باران عمل می کند. به زبان ساده، اسپرینکلرها از یک سیستم پمپ برای رساندن آب به صورت قطرات ریز استفاده می کنند. بسیاری از کشاورزان از این ابزار در فضای باز و حتی زیر نور خورشید استفاده می کنند. ممکن است بپرسید این اسپرینکل های شکارچی چگونه کار می کنند؟ یک موتور الکتریکی در این سیستم به پمپی متصل است که آب را فشرده می کند.

پس از فشرده سازی آب، آبپاش آن را از طریق شیلنگ به نازل منتقل می کند و فرآیند آبیاری آغاز می شود. این ذرات در حدود 5 تا 10 میکرون باعث آبیاری طبیعی منطقه مورد نظر می شوند. بنابراین آب بسیار شبیه است. لازم به ذکر است که هنگام استفاده از سیستم های آبیاری باید رویه صحیحی را دنبال کرد تا اطمینان حاصل شود که آب با مقدار زیادی آب جذب شده و میزان آب به حداقل ممکن برسد.

اهمیت آبیاری

اهمیت آبیاری برای گیاهان مختلف بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل از آبپاش هانتر در بسیاری از مزارع و باغات استفاده می شود و وجود آن ضروری است. برای این کار باید نوع زمین کشاورزی، نوع محصول و اندازه یا حجم آن در نظر گرفته شود. اگر کشاورز بخواهد باغ را به طور کامل آبیاری کند باید از آبپاش هایی استفاده کند که جریان قوی دارند و برای ضربه زدن به ساقه و برگ گیاهان طراحی شده اند.

نمونه دیگر آبپاش هانتر است که برای آبیاری ریشه گیاهان طراحی شده و در عین حال هیچ زمین خشکی باقی نمی گذارد و در نتیجه آب و مواد مغذی بهینه به گیاه می رسد. https://biahamedantrip.ir/%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1.trip5614

انواع سمپاش کشاورزی شکاری

سمپاش ها بر اساس عملکردشان به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. برخی از آنها در خانه، برخی در باغ ها و گلخانه ها و برخی در زمین های بزرگ کشاورزی استفاده می شود. انواع مختلف اسپری شکارچی که در معرض دید پنهان می شوند:

فوت کردن، دمیدن

کتابچه راهنمای

چرخش

سرلک آبیاری

مزایای اسپری شکارچی پنهان

امروزه با پیشرفت علم و فناوری از این دستگاه برای آبیاری بدون هدر رفتن آب استفاده می شود. آب پاش ها نیز به دلیل مزایایی که دارند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و از مزایای عمده آن می توان به بهره وری آب و مصرف انرژی حامل اشاره کرد. برخی از قوی ترین آبپاش ها را می توان در بسیاری از نقاط ایران که وسعت زیادی دارد پیدا کرد. این دستگاه به دلیل وجود پمپ قدرتمندتر ذرات آب بیشتری تولید می کند که به سرعت در محیط پخش می شوند.

برخی از مزایای مهم این نوع آبپاش عبارتند از:

پیشگیری از حشرات

از بین رفتن ضایعات کشاورزی

مقرون به صرفه

مناسب برای شن و ماسه

بهبود مصرف آب

با راندمان بالا

مناسب برای انواع خاک.

آب را به طور یکنواخت اسپری کنید

آب پاش را پس از پاشش آب مخفی می کند که دستگاه را از هر گونه آسیب ایمن می کند

امکان تغییر شعاع و زاویه اسپری

سمپاش

آبپاش نوعی وسیله تنظیم کننده آبیاری زمین های کشاورزی است که در اکثر فصول به خصوص در فصل تابستان در محیطی که با گرمای شدید مواجه است استفاده می شود و با ایجاد رطوبت و رفع گرما باعث بهبود کیفیت محیط می شود. . شدت. این دستگاه در بسیاری از مکان ها مانند مزارع، باغ ها، مزارع قارچ، گلخانه ها و در نهایت در مصارف خانگی کاربرد دارد.

به لطف این دستگاه راحت می توانید به تمام نقاط آب دسترسی داشته باشید و در این صورت نیازی به تعداد زیادی کارگر نیست. بازرگانی پمپ ایران سیستم های آبیاری تحت فشار و سیستم های آبیاری هوشمند را ارائه می دهد. علاوه بر این، استفاده از آبپاش ها از آسیب دیدن برخی گیاهان حساس جلوگیری می کند. پس با توجه به این مزایا و قیمت مناسب آنها نباید از استفاده از آنها غافل شد. در این مقاله سعی کرده ایم این وسیله خوش دست و انواع آبپاش هانتر را معرفی کنیم تا بتوانید هر زمان که نیاز داشتید از این وسیله خوش دست استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.