تزریق مداوم ژل به لب ها، پیشانی، گونه ها و بینی

۴۲۳ بازديد
همه چیز در مورد تزریق ژل
تزریق ژل
با افزایش سن، بسیاری از افراد، به خصوص خانم ها، تمایل دارند علائم پیری را که روی پوست قابل مشاهده است پنهان کنند، زیرا سبک زندگی و رژیم غذایی نامناسب و آب و هوای ما می تواند باعث ایجاد آنها شود. برای اثربخشی بیشتر، برخی افراد زودتر و برخی دیگر دیرتر این علائم را دارند، بنابراین برای جبران و رفع این علائم تا حدی باید از فیلرها یا فیلرهای پوستی استفاده کرد. یکی از این روش ها تزریق است.
تزریق ژل را نشان دهید
تزریق ژل چیست؟
یعنی برای پرکردن چین و چروک هایی که در سطح صورت یا کانتور بدن ظاهر می شوند با فیلرها یا حجم دهنده های پوست که بافتی ژل مانند دارند استفاده می شود. امروزه تزریق ژل که یکی از روش های جوانسازی پوست است بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما باید به خاطر داشته باشید که این محصولات را از جایی تهیه نکنید و یادتان باشد این محصول را از مراکز معتبر تهیه کنید.
تزریق ژل روی چین و چروک های پوست تاثیر بسزایی دارد، اما تنها برای رفع چین و چروک استفاده نمی شود، در زیر به مواردی از تزریق ژل اشاره می کنیم:
رفع چین و چروک
جلد
پر کردن صورت
احیاء
اصلاح فرم بینی
همچنین بخوانید : تونیک پوست چیست؟ (مدل های مختلف بهترین تونیک های سفید کننده پوست)
پرکننده ها یا ژل ها بر اساس مدت زمان ماندگاری و محتوایشان طبقه بندی می شوند و بر اساس مدت زمان ماندگاری به دو دسته تقسیم می شوند: ژل های دائمی و ژل های موقت که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم. تبدیل شد.
ژل های دائمی امروزه طرفداران زیادی ندارند، به همین دلیل ژل های موقت در حال حاضر توسط شرکت های مختلفی در سراسر جهان تولید و توزیع می شوند. مواد تشکیل دهنده ژل ها کلاژن، اسید هیالورونیک، هیدروکسی آپاتیت، کلسیم، اسید پلی لاکتیک است. از آنجایی که دوام ژل نکته مهمی است، ژل های دارای ترکیبات اسید هیالورونیک در حال حاضر محبوب ترین نوع ترکیبات ژل هستند.
قبل از تزریق ژل به چند نکته مهم توجه کنید
2 هفته قبل از تزریق، داروهای حاوی ترکیبات اسید استیل سالیسیلیک را قطع کنید. همچنین از مصرف ایبوپروفن، مسکن های قوی ضد التهابی، الکل و روغن ماهی قبل از تزریق خودداری کنید. اگر از هر یک از این مواد برای درمان استفاده می کنید، قبل از قطع دارو و دادن ژل با پزشک خود مشورت کنید.
اون تزریق ژل؟
از آنجایی که تزریق ژل یک روش غیر تهاجمی است و نیازی به جراحی و بیهوشی ندارد، طرفداران زیادی دارد و درصد زیادی از افراد از تزریق ژن ابراز رضایت کرده اند.
یک نکته مهم را به خاطر بسپارید، از آنجایی که ماندگاری ژل جوی دائمی نیست، پس از گذشت مدت زمانی بین 6 ماه تا یک سال، باید ژل را دوباره استفاده کنید. با تزریق ژل، استفاده از کرم های ضدآفتاب و مراقبت های معمولی و معمولی پوست، به عنوان مثال، استفاده از مرطوب کننده ها، می تواند طول عمر را افزایش دهد.
همچنین بخوانید: روال روزانه پوست و اهمیت آن برای سلامت پوست
به خاطر داشته باشید که همه افراد نمی توانند از ژل استفاده کنند، افراد در این دسته قرار می گیرند:
افرادی که دیابت دارند و به انسولین نیاز دارند.
زنان باردار و شیرده
بیماران مبتلا به آلرژی های شدید مانند آسم
مصرف کنندگان آسپرین و وارفارین
کسانی که سابقه سکته مغزی دارند
کسانی که مشکل لخته شدن خون دارند
افراد مبتلا به اختلالات روانی
بیماری خودایمنی
افرادی که سابقه سکته مغزی دارند
افرادی که به نیش زنبور آلرژی دارند
در نهایت کسانی که در سال قبل از تزریق از آکوتان استفاده کردند
بعد از تزریق ژل چه باید کرد؟ (بعد از تزریق ژل مراقب باشید)
زیرا ممکن است پس از تزریق ژل، محل تزریق از یک تا دو ساعت تا یک تا دو هفته متورم شود. برای کاهش التهاب و تورم باید از محلول ها استفاده کرد. پسندیدن:
آب و مایعات فراوان بنوشید.
میوه ها و سبزیجات تازه بخورید.
هنگام خواب، مطمئن شوید که سر بالاتر از بدن است.
فست فود و غذاهای شور نخورید.
از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
استفاده از لوازم آرایشی حداقل تا 24 ساعت پس از تزریق ژل ممنوع است.
حداقل تا 24 ساعت سیگار نکشید.
ماساژ محل تزریق تا دو هفته پس از تزریق ژل اکیدا ممنوع است.
در برخی موارد پس از تزریق ژل با صلاحدید پزشک متخصص برای شما سفالکسین تجویز می شود و در برخی موارد ممکن است روغن کاری سوژه با کرم ویتامین A غیر فعال تا حدودی در کاهش التهاب موثر باشد.
در صورت تزریق ژل به جای لب، بوسیدن لب ها به مدت 24 ساعت ممنوع است.
بیشتر بخوانید: انواع پاکسازی پوست چیست؟ (آشنایی با نحوه تمیز کردن صورت)
برای داشتن بهترین اثر تزریق ژل باید به نکات زیر توجه کرد.
اگر شما از جمله افرادی هستید که در فضای باز کار می کنید و روزانه در معرض اشعه خورشید قرار می گیرید، به عبارتی در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید هستند، اگر از آفتاب استفاده نکنند، اثر تزریق به سرعت از بین می رود.
خوردن غذاهای سالم و سازگار با پوست می تواند ماندگاری ژل را افزایش دهد. به خاطر داشته باشید که رژیم غذایی شما شامل روی است. استرس و عدم تحرک تاثیر زیادی بر دوام و ماندگاری ژل دارد.
وقتی تمام نکات را رعایت کردید، می توانید به طور مرتب تزریق ژل را برگردانید، اما به یاد داشته باشید که رعایت همه این نکات مهم است و مهم ترین آن مرکزی است که می خواهید ژل را در آن تزریق کنید. یکی از بهترین مراکز تزریق ژل در تهران را شناسایی کرده و نوبت بگیرید.
https://fatemehhabashi.com/gel-injection-clinic/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.