مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

۷۸۶ بازديد

دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که به شاهزاده خانم خاورمیانه معروف است. این شهر در طول 50 سال گذشته دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی شده است به طوری که سالانه میلیون ها مسافر از سراسر جهان به این شهر سفر می کنند. شهر دبی دارای سازه های بسیار منحصر به فردی مانند برج خلیفه، سواحل زیبا، صحراهای تمیز است که در هیچ کجای دنیا شبیه به هم نیستند. قبل از سفر به دبی، باید اصول مهمی را بدانید که در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.


آب و هوای شهر دبی در فصول مختلف سال

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از رفتن به دبی باید در نظر گرفت، آب و هوای این شهر است. شهر دبی در قسمت پایین خط استوا قرار دارد و در طول سال به ندرت در این شهر باران می بارد. از این رو این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک است و این نوع آب و هوا می تواند برای ساکنان مناطق سردسیر و کوهستانی دردسرساز باشد، زیرا وجود رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بین بهار و تابستان هوا به حدی گرم می شود که میانگین دمای هوا به 48 درجه سانتی گراد می رسد و تحمل این گرما سخت است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه (آبان تا پایان فوریه) است. دمای هوا در این مدت 20-27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید یا از یک تور بسیار هیجان انگیز در کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

یکی از نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد، برنامه پرواز است. برای سفر به دبی می توانید از پروازهای مستقیم تهران به دبی استفاده کنید که 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


معرفی بهترین هتل های دبی

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و قبل از سفر به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. دبی تعدادی از مجلل ترین هتل های جهان را دارد و در زیر معروف ترین و مجلل ترین هتل ها را مشاهده می کنید.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، بهترین رستوران با غذاهای متنوع از نقاط مختلف جهان می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا خدمات شاتل رایگان را برای مسافران به مرکز خرید، مرکز شهر و ... ارائه کرد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های 5 ستاره دبی با 252 اتاق است. مرکز خرید وافی دبی به این هتل نزدیک است. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه می باشد. این هتل رافلز خدمات مسافری مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP را ارائه می دهد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید


اون هتل دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، هتل تاج است که در بخش مرکزی شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با چشم اندازی زیبا از شهر می باشد. هتل تاج دارای چندین رستوران است که غذاهای بین المللی و بین المللی مانند هندی، انگلیسی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، منطقه برج خلیفه


برج العرب جمیرا هاتال

هتل 7 طبقه برج العرب جمیرا منظره ای باشکوه به خلیج فارس دارد. در این هتل 202 اتاق در 27 طبقه و امکاناتی مانند 9 رستوران با غذاهای بین المللی برای مسافران وجود دارد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر است. همچنین می توانید از این هتل به دبی مال و برج خلیفه در 15 دقیقه رانندگی کنید و یا در 30 دقیقه به ساحل دبی بروید. این هتل امکانات رفاهی زیادی برای مسافران دارد.


Osoite: باشگاه قایق‌رانی و گلف دبی


هتل مینا سالم

هتل مینا السلام هتلی 5 ستاره در قلب دبی با 292 اتاق اپلیکیشنی جالب و خاص برای مسافران است. در این هتل اتاق هایی برای افراد دارای معلولیت و افراد مسن وجود دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


راه حل

در این متن سعی شده است نکات مهم قبل از سفر به دبی تایید شود تا مسافران گرامی سفری فراموش نشدنی داشته باشند. اگر مایل به اجاره ماشین در دبی هستید، شرکت معتبر و شناخته شده سعادت رنت برای این منظور مناسب است. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.