دانلود سریال خانگی هفت با کیفیت فول اچ دی

۷۱۶ بازديد


لینک دانلود سریال هفت به زودی در دسترس خواهد بود و در روزهای آینده روی پلتفرم تماشاخونه قرار خواهد گرفت. تیزر سریال نمایش خانگی هفت منتشر شد و در باکس بالای صفحه قابل دانلود است.

سریال هفت یکی از پر ستاره ترین سریال های نمایش خانگی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کیارش اسدی زاده است. قرار بود سری 7 در سال 1400 آماده اکران شود که به دلایل مختلف تولید و نمایشگاه به تعویق افتاد اما اکنون گفته می شود در سال 1402 آماده اکران می شود و روی پلتفرم جدید نمایش خانگی عرضه می شود. به نام تماشاخون.

بازیگران مشهوری چون نازنین بیاتی، امیر جعفری، نیکی کریمی، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، مهدی هاشمی، علی مصفا، حدیث میرامینی، جمشید هاشم پور، هانیه طوسلی و مینا ساداتی بخشی از فهرست بلندبالای این سریال 15 قسمتی هستند. هفت قرار بود به صورت مینی سریال 7 قسمتی تولید شود اما گروه سازنده با دیدن پتانسیل بالای او این سریال را در قالب 15 قسمتی ساختند. مراحل فیلمبرداری این سریال مدت هاست که به پایان رسیده و هم اکنون در مراحل پایانی تدوین قرار دارد. گفتنی است در ابتدا قرار بود این سریال توسط فیلم نت خریداری شود که به دلایل مختلفی از جمله قیمت بالای تهیه کننده این معامله رد شد.

راینو آی سعیت

کیارش اسدی زاده که پیش از این نیز سریال موفقی خوانده است، با شرح وقایع هفت دانش آموزی که به راه جنایت می روند، با فهرستی بلندبالا از بازیگران سراغ موضوعی متفاوت رفته است. این سریال در ابتدا قرار بود تنها هفت قسمت داشته باشد و فیلمبرداری آن در سال 2019 آغاز شود، اما به دلیل مشکلات ناشی از کرونا، ویدیوی آن چندین بار به تعویق افتاد و اگرچه به نظر می رسد در پاییز 2019 آماده انتشار است. به تعویق افتاد دوباره اتفاق افتاد

خلاصه سریال هفت

در خلاصه سریال «هفت» آمده است که هفت دانش آموز برای کسب درآمد به جرم و جنایت روی می آورند و داستان درباره یکی از آنها به نام آنیل (با بازی نازنین بیاتی) است.

بازیگران سریال هفت خانه

بازیگران سریال 7

بیاتی را نمی شناسم

امیر جافری

خاطرات کریمی

قسمت حمید

رضا کیانیان

مهدی هاشمی

مورچه ها فیلتر هستند

حدیث یا میرامین

هانی توسلی

مینا ساداتی

پانته آ بهرام

مه لاگا باقری

نوال شریف

محمد امین

مصطفی قدیری

مهدی ساکی

و…

اطلاعات و عوامل سریال ایرانی هفت

نام فارسی: هفت

کیفیت و وضوح تصویر: 720p HD

تعداد فصل: 1

تعداد قسمت ها: 15 قسمت

رده سنی: همه سنین

کارگردان یا تهیه کننده: کیارش اسدی زاده

نویسنده: کیارش اسدی زاده

تهیه کننده: کیارش اسدی زاده

مدت زمان نمایش: نامعلوم

ژانر: درام اجتماعی

تارا تولید: ایران

مطالعه بیشتر: https://tmk.ir/series/101699

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.