چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

۴۳۶ بازديد


یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین محصولات آرایشی، کرم پودر است که به شما کمک می کند پوستی صاف و یکدست داشته باشید. حتما همه شما عزیزان طرز استفاده از کرم پودر را می دانید. اما اگر چند نکته ساده را رعایت کنید، به شما کمک می کند آرایش نهایی خود را زیباتر و طبیعی تر نشان دهید.

به همین دلیل در این مقاله می خواهیم بهترین روش استفاده از پودر برای انواع پوست را شرح دهیم و نکات مهم را با شما در میان بگذاریم. به همین دلیل توصیه می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

قبل از اینکه به سراغ روش استفاده از کرم پودر برویم، یادآوری این نکته ضروری است که هدف از استفاده از این محصول، زیبا و یکدست شدن رنگ پوست و عدم تغییر رنگ است! بنابراین، هنگام خرید کرم پودر، حتماً پوست خود را بررسی کنید و محصولی را انتخاب کنید که با رنگ پوست طبیعی شما مطابقت داشته باشد.

مرحله 1: پوست را تمیز کنید

حتی اگر از بهترین روش استفاده از کرم پودر روی پوست آلوده استفاده کنید، مطمئن باشید که نتیجه خوبی نخواهید دید. بنابراین توصیه می شود قبل از آرایش، از پاک کننده صورت استفاده کنید تا آلودگی، چربی و بقایای آرایش قبلی از روی پوست پاک شود.

مرحله دو. مرطوب کننده و پرایمر بزنید

صرف نظر از نوع پوست شما، یکی از مهمترین مراحل در استفاده از کرم پودر استفاده از مرطوب کننده و پرایمر مناسب برای نوع پوست شما است. این محصولات زیرسازی را روی پوست شما اعمال می کنند و ظاهر آرایشی عالی را به شما می دهند

3 روش: کرم را با برس یا مخلوط کن پودر کنید

اگر از کرم فونداسیون روی پوست با انگشتان خود استفاده می کنید، باید گفت که این روش چندان مناسب نیست، به جز برای کاهش ماندگاری آرایش، پوشش کرم زیرسازی را نیز کاهش می دهد. بنابراین توصیه می کنیم هنگام استفاده از کرم پودر استفاده از برس یا اسفنج مخصوص آرایش را فراموش نکنید.

برای این منظور از یک برس با سر صاف، نرم و متراکم استفاده کنید. به این ترتیب مقدار کافی کرم پودر را روی پوست بمالید و برس را با حرکات دورانی روی صورت حرکت دهید تا کاملا و یکنواخت حل شود.

اگر می خواهید از پاک کننده آرایش استفاده کنید، ابتدا اسفنج خود را بشویید و آب اضافی آن را کاملا بگیرید تا کمی مرطوب بماند. سپس به مقدار لازم از کرم پودر را پشت دست خود بمالید، آن را با مخلوط کن بگیرید و کرم پودر را به آرامی به تمام صورت خود فشار دهید.

مرحله 4: کرم پودر اضافی را از روی پوست پاک کنید

هنگام استفاده از کرم پودر مایع، بهتر است بعد از اتمام کار با یک تکه پشم بزرگ یا یک تامپون تمیز، کرم پودر اضافی را پاک کنید تا آرایشتان طبیعی‌تر به نظر برسد.

مرحله پنجم: کرم پودر تثبیت می شود

اگرچه روش استفاده از کرم پودر در مرحله قبل به پایان می رسد اما پس از انجام این مراحل توصیه می کنیم کرم پودر را با استفاده از پنکیک یا فیکساتور روی پوست خود ثابت کنید. این کار به مرور زمان از بد و عرق کردن صورت شما جلوگیری می کند.

چگونه با کرم پودر لکه های صورت را بپوشانیم؟

اکنون که نحوه استفاده از کرم پودر را می دانید، زمان آن فرا رسیده است که نحوه استفاده از کرم پودر را برای پوشاندن لک ها یاد بگیرید. برای این کار باید بدانید که به کرم پودر غلیظی نیاز دارید که سرشار از رنگدانه باشد.

در پاسخ به این سوال که چگونه یک نقطه روی صورت را با کرم پودر بپوشانیم، باید بگوییم که کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

مراحل بالا را برای پاکسازی و آماده سازی پوست برای آرایش انجام دهید.

یک کانسیلر سبک انتخاب کنید و مقدار کمی را فقط روی عیوب صورت خود بمالید.

با استفاده از یک پد مناسب، کانسیلر را روی پوست خود با حرکات دستی پخش کنید.

برای از بین بردن کامل لک های پوستی، کرم پودر را با استفاده از برس روی پوست بمالید.

نحوه استفاده از کرم پودر برای پوست های چرب

اگر پوست چرب دارید اکیدا توصیه می کنیم از کرم پودرهای بدون چربی و مات کننده استفاده کنید تا سریع نسوزند و صورت شما لک نشوند. نکته مهم در استفاده از کرم پودر روی پوست های چرب استفاده از فونداسیون صورت است. این محصولات علاوه بر ماندگاری بیشتر کرم پودر، به کوچک شدن منافذ پوست کمک می کنند.

نحوه استفاده از کرم پودر روی پوست خشک

نحوه استفاده از کرم پودر روی پوست خشک مهم است که قبل از استفاده از این محصولات پوست را مرطوب کنید. زیرا کرم پودرهای روی پوست خشک ممکن است به راحتی جذب نشود و در بسیاری از موارد به مرور زمان از بین برود.

علاوه بر این توصیه می کنیم کرم های مناسب برای پوست های چرب و خشک را انتخاب کنید

اشتباهات رایج هنگام استفاده از کرم پودر

اکنون که با نحوه استفاده از کرم پودر آشنا شدید، باید اشتباهات رایج در این زمینه را توضیح دهیم تا بتوانید از آنها دوری کنید و آرایشی تمیز و حرفه ای داشته باشید.

قبل از فونداسیون از کانسیلر استفاده کنید

اگر قبل از کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید، مقدار اضافی کرم پودر جذب صورت شما می شود و در نهایت آرایش ضعیف و مصنوعی خواهید داشت. بنابراین توصیه می کنیم پس از استفاده از کرم پودر، مقدار کمی کانسیلر را در نواحی مورد نیاز بمالید.

از پرایمر استفاده نکنید

برخلاف تصور بسیاری از پرایمرها نه تنها برای افزایش ماندگاری آرایش استفاده می شود، بلکه کارهای دیگری مانند صاف کردن پوست، یکدست کردن رنگ آن، مرطوب کردن، کاهش چربی یا خشکی پوست و صرفه جویی در استفاده از پودر را انجام می دهد. کرم رنگ. مسئولیت آن نیز به عهده لاینر می باشد. بنابراین استفاده از این محصول بسیار مهم به نظر می رسد.

قبل از جذب کامل کرم مرطوب کننده از کرم پودر استفاده کنید.

همانطور که به نحوه استفاده از کرم پودر روی پوست خشک اشاره کردیم، استفاده از مرطوب کننده یا مرطوب کننده به بهبود ظاهر کرم پودر روی صورت شما کمک می کند. اما پس از استفاده از این محصولات ابتدا باید صبر کنید تا چربی و رطوبت کرم کاملا جذب پوست شما شود و سپس شروع به زدن کرم پودر کنید.

استفاده زیاد از کرم پودر

یکی از رایج ترین اشتباهات هنگام استفاده از خامه فرم گرفته یا پودر مایع استفاده بیش از حد است. این نه تنها پوست شما را صاف می کند. همچنین یک اثر غیر طبیعی و بد خواهد داد. بنابراین توصیه می کنیم ابتدا پوست خود را با مقدار کمی کرم پودر بپوشانید و در صورت لزوم این مرحله را تکرار کنید.

انتخاب غلط کرم پودر

برای اینکه بدانید کدام کرم پودر برای شما مناسب است، باید به عواملی مانند نوع پوست، رنگ طبیعی پوست و محل استفاده از این محصول توجه کنید. به یاد داشته باشید که کرم پودر روشن تر از رنگ طبیعی پوست صورت شما را کدر و رنگ های تیره پوست شما را کثیف و غیر طبیعی نشان می دهد.

ما همچنین محصولات سبک تری مانند کرم های BB و CC را برای استفاده روزمره توصیه می کنیم. و کرم پودر غلیظ حرفه ای فقط برای مجالس و مهمانی های رسمی.

از کرم پودر روی گردن استفاده نکنید

اکثر خانم ها فکر می کنند که پودر فقط برای پوست صورت است و نباید روی گردن استفاده شود. اما توصیه می کنیم از کمی کرم پودر روی گردن خود استفاده کنید تا صورت و گردنتان رنگ دیگری نداشته باشد و رنگ پوستتان یکسان باشد.

بیشتر بخوانید: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.