باور این ده افسانه‌های مربوط به دبی مال شما را از رشد بازمی‌دارد.

۴۸۵ بازديد

 

معروف ترین و مهم ترین هتل جزیره، آتلانتیس نام دارد که بسیار گران قیمت می باشد. یکی از جذابیت های این جزیره، منطقه آتلانتیس و آکواریوم آن است. برج خلیفه دبی یکی از برجهای بلند و مشهور جهان است که در شهر دبی، امارات متحده عربی قرار دارد. از این نقطه می توانید هم برج العرب و هم نخل جمیرا را ببینید. ر از چندین نقطه و چند بار در ساعت در دسترس است. این یک دیوار عمودی ساخته شده از ابریشم اکریلیک است که ضخامت آن 75 سانتی متر است. حال آیا علاقه مند هستید، همه چیز درباره این مرکز خرید را بدانید و با بخش های مختلف آن آشنا شوید؟ الفهیدی، که قبلاً با عنوان بستکیه شناخته می شد یکی از قدیمی ترین مکان های تاریخی و میراث شهری است. بله، در دبی، شهری لوکس و باشکوه، هر چیزی برای شما آماده شده است تا لذت ببرید و باغ گل و دهکده جهانی یکی از آنهاست. دبی شهری است که دارای میراث و تاریخ است. خانه نه یک یا دو، بلکه هفت رستوران مختلف در سطح جهانی در زیر یک سقف، چیزی است که آنرا به پرطرفدارترین مقصد برای غذاخوردن تبدیل میکند. جالب است بدانید تنها هتل هفت ستاره جهان، هتل زیبایی به نام برج العرب است که در نوار ساحلی جمیرا واقع شده است.

امارات متحده عربی که در جنوب شرقی شبهجزیرهی عربستان واقع شده است، از هفت ایالت به نامهای ابوظبی، دبی، شارجه، رأس¬الخیمه، عجمان، ام¬القوین و فجیره تشکیلشده است. بلندترین سازه دست بشر، شلوغترین فرودگاه بینالمللی جهان، وسیعترین مرکز خرید و بزرگترین آکواریوم دنیا در دبی قرار داشته و تکنولوژی مرتبط با جاذبههای گردشگری در آن روزبهروز در حال توسعه و پیشرفت است. وسعت شیخنشینی دبی برابر ۴,۱۱۴ کیلومترمربع بوده ولی خود شهر بهزحمت وسعتی برابر با ۳۵ کیلومترمربع دارد. گفته می شود که این مرکز خرید، از با وسعت ترین مراکز خرید اقتباسی در جهان محسوب می شود. یکی از تفریحات فوق العاده در آکواریوم آتلانتیس، شنا با دلفین ها و دیدار با حیوانات زیر آب و شیرهای دریایی است. اگر این مسجد را از فاصله نزدیکتری ببینید مطمئنا دیتیل ها و جزئیات بیشتری را بر روی دیوارهای مسجد جمیرا مشاهده خواهید کرد. این مورد که با آزمایش های تونل باد تأیید شد، که نشان می دهد ساختمان ها یک جریان S شکل ایجاد می کنند و اطمینان حاصل می شود که هر بادی با زاویه 45 درجه به دو طرف محور مرکزی می آید، یک جریان باد ایجاد می کند و عمود بر توربین ها باقی می ماند. می توانید از تورهای کایک سواری استفاده کنید و ساعت ها منظره ی زیبا از سواحل و جزیره را به چشم ببینید و تجربه ای تکرار نشدنی برای خود رقم بزنید. برای ساخت این جزیره باید بررسی های زیادی انجام می شد و برای جلوگیری از خطرات ناشی از توفان ها و سایر اتفاقات باید تحقیقات مختلفی انجام می گرفت. یکی از راه های ایده آل برای گشت و گذار در دبی، سر زدن به خیابان ها و سفر از طریق نهر دبی است. این مکان دارای طراحی رنگارنگ و شاد و تعداد محدودی سرگرمی است که برای کودکان مناسب باشد.

این سوپرمارکت دارای فضای بزرگ و محصولات متنوعی است و عصرها خیلی شلوغ میشود؛ پس برای خرید راحتتر صبح را انتخاب کنید. می توانید غذاهای متنوعی را در رستوران های مجلل کنار ساحل پیدا کنید. بهترین تجهیزات ورزش های آبی را برای کایت سرفینگ، ویک بردینگ، و پدل بردینگ ایستاده را می توانید در این ساحل پیدا کنید. همچنین جدیدتر و بزرگتر از پارک آبی وایلد وادی میباشد. ساحل جمیرا یکی از سواحل دبی است که امکاناتی نظیر زمین والیبال، مسیر پیادهروی و غیره در آن ایجاد شده و همچنین میتوانید شعبات متعدد یک کتابخانه را در این ساحل ببینید. پارک ساحلی الممرز، ساحل السیف، لامر، الصفوح و غیره از دیگر سواحل دبی هستند که کاربری عمومی داشته و برای همه گردشگران در آنها امکانات رفاهی و تفریحی تدارک دیده شده است. این ویزا در دستهبندیهای توریستی ۱۴ روزه عادی، توریستی یکماهه، توریستی ۳ ماهه و غیره ارائه میشود، بنابراین پس از انتخاب ویزای موردنظر خود میتوانید با ارسال مدارک برای گرفتن آن اقدام کنید. در این شهر صحرایی، همه چیز طوری طراحی و ساخته شده است که خواسته ی همه افراد با سلیقههای متفاوت را پوشش میدهد. اگر قصد بازدید از یک ساحل متفاوت با نمای پرواز بادبادکهای رنگارنگ در آسمان را دارید، بهتر است از ساحل کایت دیدن کنید.

ساحل مناسب خانواده دارای آب کم عمق است، پس می توانید بچه هایتان را هم با خود همراه کنید. پارک ساحلی الممزر دارای چندین ساحل و استخر برای گذراندن یک روز بر روی آب است. ماشینهای پلیس در دبی از برندهای مشهور لامبورگینی، فراری و بنتلی هستند که بر جلوه لوکس شهر میافزایند. این مسجد باشکوه در یکی از مناطق لوکس و پرزرق و برق دبی واقع شده و تنها مسجدی است که در امارات متحده عربی، تا این اندازه توجه گردشگران و عکاسان را به خود جلب کرده است. خانه درختی: ۱.۲۰ متر و در صورتی که یک بزرگسال همراه کودک باشد حداقل قد ۱.۰۵ متر تعیین شده است. این سوئیت مشابه سوئیت نپتون است و یک اقامت دلپذیر در کنار ماهیها و آبزیان برای مهمانان مهیا کرده است ( 2 بزرگسال و 2 کودک). خدمات رفاهی دیگر این فرودگاه عبارتند از مراکز خدمات پزشکی و اورژانس، صرافی ها، محوطه بازی کودکان، صرافی، پارکینگ، خدمات اسپا و ماساژ در سالن های B و C، امکان حمام، نمازخانه، موزه فرودگاه در سالن A، اتاق مادر و کودک و اتاق سیگار. مناطق شیخنشینی دبی در اطراف آن قرار دارند و غالباً محل سکونت بومیهای دبی بوده و جزء مناطق قدیمی محسوب میشوند. طراحان و مهندسان این پروژه عظیم، برای عملی کردن آن یک کانال آب مصنوعی با طول ۳ کیلومتر را از خلیج فارس برای بنا کردن آبنما به خشکی کشیدهاند. ساحل مملو از کلبه های رنگارنگ است که می توانید با افراد مورد علاقه خود اوقاتی را با کیفیت بگذرانید. در اینجا دو ناحیه مجزا و همچنین یک پیاده روی چوبی ۲ کیلومتری در کنار خور دبی قرار دارد که پر از رستوران و فروشگاه است.

میتوانید در کنار دلفینها راه بروید، با آنها شنا کنید و در کنار آنها عکس یادگاری داشته باشید. استفاده از ماشین اجارهای: شما میتوانید از خدمات اجاره ماشین در شهر دبی استفاده کنید و با ماشین به دبی مال بروید. تخت های آفتاب گیر، حوله ها و کابانا برای اجاره در دسترس هستند. این ساحل دارای چتر، اجاره حوله، دوش، سرویس بهداشتی و صندلی های استراحت ساحلی است. هیجان انگیزترین چیز در مورد ساحل سانست این است که به شما این امکان را می دهد تا از شنای شبانه لذت ببرید. پارکینگ شهربازی بسیار وسیع بوده و در تمامی مواقع جای خالی جهت پارک کردن خودرو خواهد داشت و می توانید خودرو خود را در این پارکینگ پارک نموده و با خیالی راحت از شهربازی آی ام جی ورلد دبی لذت ببرید. تمامی مفاهیم فوق گفته شد تا در مورد راه های دسترسی به این مسجد صحبت کنیم؛ با توجه به محبوبیت این مسجد برای ایرانیان و سایر افراد ساکن در دبی امکان دسترسی به مسجد بسیار آسان و متنوع است و افراد علاقه مند به بازدید از این مسجد می توانند با تاکسی و یا اتوبوس خود را به این مسجد برسانند و در کنار عبادت معبود از زیبایی های این مسجد لذت ببرند.جمع بندیمسجد ایرانی دبی که در اصل با نام مسجد امام حسین (ع) شناخته می شود، یکی از جواهرات پنهان در امارت است.

به خاطر داشته باشید که مچبوس را میتوانید در تمامی رستورانهای معروف در شهرهای ابوظبی و دبی سفارش داده و میل کنید. دبی مال اولین فروشگاه اپل در امارات را نیز در خود جای داده است. این ساحل غیرقابل انکار اتفاق پذیرترین ساحل دبی است. این ساحل در دبی اولین اماراتی شد که امکان شنا در شب را فراهم کرد. ساعت کاری این اوت لت شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و روزهای آدینه از ساعت 10 صبح تا 12 نیمه شب می باشد. شما در این اوت لت با تخفیفهای باورنکردی (۳۰ تا ۹۰درصد) روی محصولاتی از برندهای برتر دنیا مواجه خواهید شد و خریدی بسیار لذتبخش را تجربه خواهید کرد. برای آشنایی با این هتل لوکس در قلب دبی در ادامه با ما همراه باشید. بخش هلالی (موج شکن) جزیره جمیرا، این قسمت مخصوص هتل های لوکس است که گردشگران می توانند در آن اقامت کنند. انواع امکانات رفاهی و تفریحی، انواع مرکز خرید، انواع هتل های لوکس و عالی به همراه تفریحات لاکچری در این جزیره پیدا می شود. مسئولین برگزاری این رویداد پیشبینی کرده بودند بیش از ۳۴ هزار شرکتکننده در این رویداد نمایشگاهی حضور پیدا کنند. در این بخش سعی کردیم شما را با برخی از بازارهای عمده فروشی پوشاک دبی آشنا کنیم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. با این حال، در این بخش به معرفی برخی از این امکانات و جاذبهها میپردازیم. این شاهکار، موزه آینده دبی بود؛ جایی تکنولوژیها، ویژگیها و علومی که در آینده بیشتر در زندگی انسانها حاضر هستند به نمایش گذاشته میشوند. تجهیزات غواصی را بردارید و زندگی مرموز دریایی را تماشا کنید. سبک زندگی مجلل کنار ساحل را در ساحل جمیرا بیچ رزیدنس (JBR) این منطقه شبیه یک استراحتگاه ساحلی است که امکان دسترسی به عموم را فراهم می کند.

امکانات دبی و جاذبههای آن برای مسافران و گردشگران به حدی متنوع است که به راحتی هر سلیقهای را راضی میکند. پذیرش به صورت شبانه روزی صورت می گیردو می توانید از گاوصندوق نیز استفاده نمایید.فروشگاه هتل برخی اقلام مورد نیاز را در اختیار مسافران قرار می دهد و هتل دارای محل مخصوص کشیدن سیگار است. به این ساحل، ساحل 4×4 نیز می گویند، زیرا برای عبور از شن و ماسه به سامانه چهارچرخ محرِک یا تمام چرخ مناسب نیاز دارید. این ساحل در نزدیکی کاخ های سلطنتی در الصفوح است و برای رسیدن به اینجا باید از مسیر شنی بین کاخ ها عبور کنید. کتاب دوست ها می توانند گوشه ای خلوت پیدا کنند تا در دنیای حروف گم شوند. شما باید بهازای هر کیلومتر نیز ۱٫۶ درهم (۰٫۴۴ دلار آمریکا) پرداخت کنید.سرویسهای رایگان دبی مال: گردشگرانی که در هتل سوفیتل (Sofitel)، هتل ریکسوس (Rixos)، هتل د وستین (The Westin)، هتل له مریدیان مینا سیاحی (Le Meridian Mina Seyahi)، هتل هابتور گرند (Habtoor Grand)، هتل له رویال مریدیان (Le Royal Meridian)، هتل د ریتز کارلتون (The Ritz Carlton)، هتل موونپیک (Movenpick)، هتل ریکسوس پریمیر (Rixos Premier) یا هتل هیلتون (Hilton) اقامت دارند، میتوانند با استفاده از سرویسهای رایگان مجموعه به دبی مال برسند.به طبقه همکف مرکز خرید دبی مال که بروید، ورودی آکواریوم را پیدا خواهید کرد. این فروشگاه در هر 3 ترمینال این فرودگاه، در بخش ورودی و خروجی وجود دارد و جالب است بدانید که این فری شاپ، بزرگ ترین فروشگاه خرده فروش فرودگاهی در جهان است. مجموعه واندرلند در واقع شامل شهربازی و پارک آبی میشود که هرکدام در بخشی جدا با ورودی جدا در کنار هم قرار دارند و شما میتوانید انتخاب کنید که وارد کدام بخش شوید. قیمت هتل های دبی به موقعیت قرار گیری آنها در کدام منطقه دبی و تعداد ستاره های هتل بستگی دارد.

این شهر مدرن و مسحورکننده، آنقدر زیبا است که نمیشود گفت کدام ساحل یا کدام منطقه زیباترین و یا بهترین است. تا قبل از سال ۱۸۳۳ میلادی، دبی یک دهکده کوچک بوده است اما پس از مهاجرت افرادی از قبیله بنییاس به دهانه خور و اشتغال آنها به ماهیگیری و صید مروارید، دبی به مرکز تجارت دریایی تبدیل شد. البته باید خور دبی، که یک خلیج طبیعی کوچک است را استثنا قرار بدهیم. پرده ای بزرگ سینمایی در محوطه ای باز، به نمایش فیلم گذاشته شده است که می توانید به صورت رایگان، به تماشای فیلم در این محل بپردازید. به خاطر داشته باشید که دوشنبه فقط به زنان و کودکان اختصاص دارد و برای ورود به پارک باید 5 درهم بپردازید. برای تصمیمگیری در ابتدا باید اطلاعات کافی درباره دبی و ترکیه به دست آورید. با این وجود ممکن است گاهی کودکان از گردش در مرکز خرید و سر زدن به فروشگاه های گوناگون خسته شوند ، اما مسئولان و سازندگان مرکز خرید وافی کودکان را از یاد نبرده اند ! یک روز آرام را در ساحل لامر سپری کنید، این ساحل دارای غذاخوری های ممتاز، مکان های سرگرمی و ماجراجویی است. دبی مارینا الهام گرفته از مکانی در اقیانوس آرام در ونکوور کانادا به نام «False Creek» است. پارک ساحلی جمیرا که در نزدیکی آن قرار دارد، مکانی شاد برای خانواده ها و کودکان است که دارای مناطق بازی کودکان، میزهای پیک نیک، محوطه باربیکیو، محوطه بازی والیبال و دوش است. تا قبل از آغاز ساخت پالم جمیرا، در این منطقه تنها شن و ماسه به چشم می خورد که برای جلو بردن این پروژه، مجبور شدند، 100 میلیون متر مکعب از شن های کف دریا را لایروبی کنند و برای استحکام بیشتر از سنگ های بزرگی استفاده کردند که حدود 6 تن وزن داشتند و ماسه ها را لابه لای سنگ ها به کار بردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.