بهترین فیلم انگیزشی و موفق

۵۵ بازديد


یک فیلم موفقیت آمیز انگیزشی تغییرات شدیدی را در روح افراد ایجاد می کند. بهترین فیلم های انگیزشی دنیا می توانند همین حس انگیزه و انرژی را به مخاطب القا کنند. بسیاری از افراد با دیدن فیلم های انگیزشی در مورد چگونگی ثروتمند شدن یا تماشای فیلم های انگیزشی روانشناختی تغییرات زیادی در زندگی خود ایجاد می کنند. بهترین فیلم های انگیزشی دنیا آنقدر الهام بخش هستند که می توانند اراده و انگیزه افراد را افزایش دهند. چه کسی می تواند بگوید که پس از تماشای فیلم الهام بخش The Shawshank Redemption احساس قدرت و امیدواری نمی کند؟ چه کسی می تواند بگوید که دوبله انگیزشی فیلم «تعقیب خوشبختی» به او روحیه نداده است؟ وقتی داستان ها یا فیلم هایی درباره افراد موفقی مانند استیو جابز یا فیلم های انگیزشی در مورد مک دونالد و غیره می خوانیم یا تماشا می کنیم که با دستان باز اما با سرسختی مثال زدنی می توانند به هر چیزی برسند، قطعاً می توانیم این کار را انجام دهیم. بیایید یکی از آنها باشیم. چرا که نه؟ گرفتن فیلم های انگیزشی ثروتمند یا فیلم های انگیزشی ورزشی فقط دیدن و لذت بردن نیست. وقتی یک فیلم انگیزشی درباره کارآفرینی یا فیلمی را تماشا می کنید که انگیزه موفقیت را ایجاد می کند، احساس می کنید که در یک کلاس درس نشسته ایم و می خواهیم راه ها و روش های موفقیت در زمینه های مختلف کسب و کار و در موقعیت های مختلف را یاد بگیریم. وقتی فیلم انگیزشی بنیانگذار و داستان یک فروشنده مخلوط کن را تماشا می کنیم که شرکتش بیش از 21 میلیارد دلار درآمد خالص دارد، واقعاً متوجه می شویم که هیچ راهی برای موفقیت بدون تلاش، خلاقیت و قدردانی از فرصت ها وجود ندارد. در این سری نقد و بررسی که توسط FA Mag برگزار می شود، تصمیم گرفتیم نگاهی به بهترین فیلم های انگیزشی دنیا داشته باشیم و چند فیلم انگیزشی موفق و فیلم های انگیزشی زندگی را ارائه کنیم. اگر فیلم موفقی می شناسید یا بیوگرافی افراد انگیزه دهنده دیگر را در قسمت نظرات ذکر کنید.

فیلم انگیزشی

بسیاری از فیلم های انگیزشی بر اساس داستان های واقعی ساخته شده اند. اگرچه ممکن است به دلیل هنر فیلم اغراق وجود داشته باشد، اما این داستان ها همه واقعی هستند و موضوعات مهمی را نشان می دهند. در واقع کارآفرینان، ورزشکاران و دیگر افراد موفق در هیچ چیز جز سخت کوشی با ما تفاوتی ندارند! مقالات مختلفی که توسط FA Mag میزبانی شده اند، برخی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان مانند The Social Network، The Boxing Club، The King's Speech، 12 Years a Slave، The Whip، Hidden Figures، Braveheart و غیره را معرفی کرده اند. اما در این مقاله شما را با 30 بهترین فیلم انگیزشی دنیا با جزئیات بیشتر آشنا می کنیم. فیلم هایی که انرژی و انگیزه شما را افزایش می دهند.

بهترین فیلم های الهام بخش جهان

تماشای فیلم های الهام بخش برای بهبود سلامت ضروری است. تماشای فیلم های انگیزشی خوب می تواند به شما کمک کند تا قدرت و اعتماد به نفس را در قلب خود تقویت کنید. فیلم‌های هیجان‌انگیز زیادی برنامه‌ریزی و تولید شده‌اند، برخی از آنها می‌توانند فیلم‌های چپ‌گرا، The Horseman، Creed، Mabial، Cinderella Man، The Best Game in the World و فیلم‌های هیجان‌انگیز Triumph of the Dark Ages، The Theory of Everything، The Wolf of Wall Street and Again فیلمی الهام بخش درباره کارآفرینی بنیانگذار، استیو جابر، دزدان دریایی سیلیکون ولی و ... اگر به دنبال یک فیلم رمانتیک و الهام بخش هستید، فیلم 50/50 را ببینید و اگر شما به دنبال یک داستان خوب موفقیت هستید، توصیه بن کارسون برای نجات، خدا، عقل سلیم، فهرست سیندلر و غیره را توصیه می کنیم.

1 - شناگران

خلاصه داستان: سارا ماردینی با بازی مانال عیسی، شناگر جوانی است که برای المپیک 2016 ریو آماده می شود. اما زمانی که جنگ شروع می شود و سوریه مورد تهاجم قرار می گیرد، او مجبور می شود برای نجات جان خود و خود، مهاجرتی سخت و طاقت فرسا را ​​آغاز کند. خواهر عبور از اقیانوس، شنا در کنار قایق های پر از مهاجر، تلاش برای عبور از دریاهای مواج به هر وسیله ای که برای رساندن خود و خواهرش به امنیت لازم است، تلاش برای تبدیل شدن به قهرمان برای مهاجران ناامید. در فیلم شناگران شاهد مهاجرت سخت این خواهران خواهیم بود.

2- این زن گفت 2022 گفت

خلاصه داستان : دو روزنامه نگار با بازی کری مولیگان و زوئی کازان در مورد آزار و اذیت یک زن بی گناه توسط هاروی واینستین تهیه کننده فیلم با بازی مایک هیوستون که با چالش های قانونی و درگیری با رسانه ها روبرو می شود صحبت می کنند. توضیح و پیروزی رای دادگاه. این دو خبرنگار تا روزی که نتیجه برسد با نهایت قدرت در این راه قدم خواهند گذاشت.

3-شاه ریچارد

خلاصه داستان : ریچارد ویلیامز با بازی ویل اسمیت نقش پدر دو دختر نوجوان را بازی می کند که با راهنمایی پدرشان ریچارد ویلیامز تلاش می کنند وارد دنیای تنیس شده و این مسیر دشوار را طی کنند. داستان درباره این خانواده چهار نفره و مشکلاتی است که با آن روبرو هستند و برای رسیدن به اهدافشان دست از تلاش بر نمی دارند.

4. فرار از زندان پرتوریا

خلاصه: داستان فیلم داستان واقعی فرار چهار زندانی زندانی در زندانی در آفریقای جنوبی در دوران آپارتاید است که توسط سیستم فاسد آن کشور گرفتار شده اند. تیم جنکین با بازی دنیل رادکلیف رهبری گروهی از زندانیان را برعهده دارد که قصد دارند به هر وسیله ای از این زندان ظالمانه فرار کرده و به کشور خود بازگردند.

5- انولا هلمز

خلاصه داستان: انولا هلمز، خواهر کوچکتر شرلوک، صبح روز تولدش از خواب بیدار می شود. اما او متوجه می شود که مادرش به طور مرموزی ناپدید شده است. او همچنین از برادرانش برای یافتن مادرش کمک می خواهد. اما به نظر می رسد که آنها علاقه ای به جستجوی مادر خود ندارند. آنها معتقدند که انولا به جای یافتن مادر، باید به یک مدرسه شبانه روزی مناسب برای خانم های جوان برود! اما انولا قصد دارد معمای ناپدید شدن مادرش را خودش حل کند. بنابراین او به لندن سفر می کند.

ـ مدح شجاعت سور

خلاصه داستان: داستان این فیلم درباره شخصیتی به نام ندوماران راجنگام است. او که به مارا معروف است قصد دارد کاری کند، اگر بتواند شهردار و صاحبان هواپیما دشمن او خواهند بود! او برنامه ای برای ساخت یک هواپیمای ویژه دارد که حتی افراد فقیر هم بتوانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل خطوط هوایی مختلف سعی می کنند به هر طریقی جلوی او را بگیرند و ایده هایش را نابود کنند.

7- تاریک ترین ساعات

خلاصه داستان: وینستون چرچیل نخست وزیر بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم است. او به عنوان یک شخصیت محبوب شناخته می شود. اما در ساعت حساس جنگ باید تصمیم مهمی بگیرد. او باید با هیتلر پیمان صلح امضا کند یا با نازی هایی که تا دندان مسلح هستند روبرو شود. چرچیل با اشاره به توافقنامه صلح نویل چمبرلین (نخست وزیر سابق بریتانیا که با هیتلر قرارداد صلح امضا کرد اما هیتلر قرارداد را زیر پا گذاشت) مسیر مقاومت و ثبات در برابر هیتلر را دنبال می کند.

8- سوار

خلاصه داستان: بردی یک گاوچران جوان است که بر اثر سقوط از اسبش دچار آسیب مرگبار سر و شکستگی جمجمه می شود. او در حال بهبودی است. اما دکتر او را از بازگشت به هر مسابقه اسب دوانی منع کرد. در حالی که بردی مصمم است دوباره رقابت کند. تصمیمات خطرناکی که می تواند زندگی و سلامت او را تحت تاثیر قرار دهد...

9- دنگال

خلاصه داستان : داستان این فیلم موفق حول محور قهرمانی به نام مهاویز سینگ می باشد. او در جوانی کشتی گیر حرفه ای بود اما به دلایل شخصی نتوانست به تیم ملی کشتی بپیوندد. بنابراین در اوج جوانی مجبور شد ورزش مورد علاقه خود را کنار بگذارد. اما آرزوی موفقیت در مبارزه هرگز از او کم نشد. بعداً او اشتیاق خود را در فرزندانش یافت و تصمیم گرفت آنها را برای تبدیل شدن به بهترین کشتی گیران مرد جهان تربیت کند. اما همه فرزندانشان دختر هستند، پسری وجود ندارد. بنابراین تصمیم گرفت اشتیاق خود را در دخترانش بیابد...

10- Founder The Founder

خلاصه داستان : داستان فیلم انگیزشی کسب و کار در مورد شخصیتی به نام ریموند ری کراک است که از شغل خود راضی نیست و درآمد روزانه اش کفاف هزینه هایش را نمی دهد. این یک توزیع کننده آمریکایی در ایلینوی است که میکسر را به رستوران ها و رستوران های فست فود می فروشد. من معمولا به فروشگاه برادران مک دونالد می روم. سیستم خدمات مشتری این رستوران او را تحت تاثیر قرار داد. بنابراین، چیزهایی به ذهن متبادر می شود. او معتقد بود که می تواند مک دونالد را به یکی از بزرگترین رستوران های زنجیره ای در جهان تبدیل کند. اما ابتدا باید برادران مک دونالد را متقاعد کنند...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.