چگونه یک کتری برقی خوب بخرم؟

۵۴۱ بازديد


در این مقاله با بهترین برندهای کتری برقی بیشتر آشنا شوید. تهیه چای از یک فنجان آب جوش و یک چای کیسه ای کار بسیار ساده ای است، اما هرگز با لذت دم کردن چای قابل مقایسه نیست. برای تهیه چای تازه دم با طعم بدیع و طعم مطبوع به یک کتری برقی مناسب نیاز دارید. بله، از کتری برقی استفاده کنید. همچنین باید نحوه استفاده و نگهداری از این تجهیزات را بدانید.

راهنمای خرید کتری برقی

کتری برقی خوب چی بخریم؟

نکات مهم در خرید لوازم برقی

توسط غزال در 20 ژوئیه 1400

0 335

جا

زمان تقریبی مطالعه: 9 دقیقه

در این مقاله با بهترین برندهای کتری برقی بیشتر آشنا می شویم. تهیه چای با استفاده از یک فنجان آب جوش و یک چای کیسه ای کار بسیار ساده ای است، اما هرگز با لذت بردن از چای دم کرده برابری نمی کند. یک کتری برقی مناسب تنها چیزی است که برای تهیه چای تازه دم با طعمی اصیل و دلپذیر نیاز دارید. البته برای استفاده از کتری برقی باید نحوه استفاده و نگهداری از این دستگاه را نیز بدانید.

راهنمای خرید کتری برقی

راهنمای خرید کتری برقی

کتری یکی از وسایل الکترونیکی بسیار کاربردی در زندگی امروزی است که عمدتا برای جوشاندن آب استفاده می شود. در کتری نسبت به روش سنتی، انرژی الکتریکی در مدت زمان کوتاهی به گرما تبدیل می‌شود و آب جوش را برای تهیه چای، قهوه و حتی پخت و پز فراهم می‌کند. با استفاده از کتری به راحتی می توانید در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.

حالت بیهوشی

یکی دیگر از مواردی که در خرید کتری برقی باید به آن توجه کرد، عملکرد دستگاه مورد نظر است. به طور کلی می توان گفت که قبل از خرید کتری برقی باید هدف خود را از خرید این دستگاه مشخص کنید و تصمیم بگیرید که برای چه هدفی قصد خرید این دستگاه را دارید و برای چند نفر قصد استفاده از این دستگاه را دارید. معمولا ظرفیت دیگ های برقی موجود در بازار از یک تا دو و نیم لیتر متغیر است.

اگر می خواهید از کتری برقی در منزل و خانواده خود استفاده کنید بهتر است کتری برقی با ظرفیت 1.5 تا 2 لیتر خریداری کنید و اگر می خواهید در محل کار با بدهی کمتری از آن در این ابزار استفاده کنید. اگر نیاز به جوشاندن آب دارید، پیشنهاد می کنیم یک کتری برقی با ظرفیت کمتر خریداری کنید. یک کتری برقی باید بین 0.5 تا 1 لیتر ظرفیت داشته باشد تا جابجایی و استفاده آسان داشته باشد.

جنس بدنه و پایه

عموماً کتری های برقی موجود در بازار از پلاستیک، شیشه نشکن یا فولاد ضد زنگ و یا در نهایت ترکیبی از این مواد ساخته می شوند. هر یک از این محصولات دارای مزایا و معایب بسیاری هستند، اگر نقاط قوت و ضعف این دستگاه ها را بشناسید و ترجیحات خود را به خاطر بسپارید و یکی از آنها همیشه مورد علاقه شما باشد، دستگاه مناسب را پیدا خواهید کرد. می توانید یک کتری برقی بخرید.

قیمت

قیمت تمام محصولات موجود در بازار بدون شک به عوامل مختلفی از جمله جنس، کیفیت، شرکت سازنده و ویژگی های اضافی محصول بستگی دارد. در مورد کتری، این عوامل عبارتند از چرخش 360 درجه، نقطه جمع آوری سیم، کلید اتوماتیک و سیستم گرم نگه داشتن. آب و غیره

هر چه کیفیت و ویژگی های اضافی محصول مورد نظر شما بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. اما همیشه بهتر است به یاد داشته باشید که کتری برقی یکی از لوازم برقی ضروری خانگی است که در طول روز به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین با توجه به مصرف زیاد و هزینه بالا در بازار، بهتر است از این محصول استفاده کنید. این محصول کیفیت خود را بیشتر از قیمت آن در نظر می گیرد.

زیبایی ظاهر

کتری برقی را نمی توان در کابینت نگه داشت بلکه باید آن را روی کابینت یا میز قرار داد تا در مواقع نیاز به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.بنابراین از آنجایی که این تجهیزات همیشه در معرض دید هستند به ظاهر وسایل توجه ویژه ای داشته باشید. از اهمیت بالایی برخوردار است.

خوشبختانه امروزه در بازار شاهد تنوع زیادی در شکل، اندازه و رنگ کتری های برقی هستیم و از این نظر دست شما به عنوان خریدار کاملا باز خواهد بود.

کتری برقی را می توان به راحتی با سایر لوازم آشپزخانه مانند توستر و قهوه ساز در اشکال و رنگ های مختلف و دکوراسیون زیبا در آشپزخانه خود خریداری کرد.

راحتی در استفاده

یکی از موارد مهم دیگر استفاده از کتری که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید، سهولت استفاده از این دستگاه است. سهولت استفاده از این لوازم آشپزخانه با دکمه هایی در جای مناسب، دستگیره های ایمن و ضد لغزش، ویژگی های گرمایشی و وزن مناسب محدود شده است.

صدا

بدون شک صدای تولید شده توسط کتری برقی نسبت به کتری معمولی بسیار کمتر است. با این حال برخی از افرادی که از کتری برقی استفاده می کنند گلایه دارند که این دستگاه سر و صدای زیادی ایجاد می کند به همین دلیل همیشه سعی می کنند محصولاتی را با حجم کم خریداری کنند. بهترین راه برای تهیه این محصول توجه به نظرات سایر خریداران و مصرف کنندگان چای مورد نظر می باشد.

بهترین مارک کتری

امروزه کتری برقی به عنوان یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه های مدرن شناخته می شود. در واقع این دستگاه کوچک آب مورد نیاز را با سرعت بالا و بدون مشکل برای گرم کردن چای، قهوه و ظروف مختلف در اختیار شما قرار می دهد. امروزه برندها و برندهای مختلف کتری برقی در بازار موجود است که در زیر از بهترین برندهای کتری برقی می توان نام برد.

برداشت شده از: https://www.entekhabcenter.com/electric-kettle-price

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.