بهترین ابزارهای نوشتاری هوشمند برای نوشتن مقاله

۱۲۰ بازديد

 ابزارهای نوشتار هوشمند از سال گذشته که ChatGPT وارد بازار شد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این ابزارها هنوز قادر به یافتن منحصر به فردترین و زیباترین چیزها نیستند. با این حال، ممکن است در برخی موارد بسیار مفید باشد. با استفاده از این کلمات کلیدی خاص، می توانید کار خود را سریعتر و کارآمدتر انجام دهید و محتوای حرفه ای متناسب با برند خود ایجاد کنید. در این مقاله به معرفی ابزارهای ویژه مقاله نویسی می پردازیم و نحوه استفاده از آنها را یاد می گیریم.

چگونه با ابزارهای نویسندگی هوش مصنوعی کار کنیم؟

اگر اصطلاح «گرافیک دیجیتال برای نوشتن مقاله» را در گوگل جستجو کنید، گزینه‌های مختلفی را خواهید یافت که همگی دارای قابلیت‌های مشابهی هستند. دلیل اصلی این امر این است که 95 درصد از این ابزارها از یک چارچوب مشترک به نام مدل های زبان بزرگ (LLM) استفاده می کنند. این برنامه ها فقط از رابط های شبکه با استفاده از API های GPT-3 و GPT-4 OpenAI با برخی پسوندهای خاص استفاده می کنند. شما همچنین می توانید دستیار نوشتن هوش مصنوعی خود را بدون کدنویسی با استفاده از قابلیت OpenAI Zapier بسازید. آن هم با چند کلیک.

شاید بپرسید که آیا این برنامه های نوشتاری که با هوش انسانی کار می کنند ارزش استفاده دارند یا خیر؟ پاسخ این است که بله، همه آنها به شما کمک می کنند محتوای متنی را با استفاده از GPT ایجاد کنید و کار خود را آسان تر کنید. اما تقریباً همه آنها هنگام پرسیدن [سوال یا درخواست] نتایج مشابهی می دهند. چیزی که این برنامه ها را متمایز می کند این است که چقدر آسان است که تولید متن با هوش مصنوعی را در جریان کاری خود ادغام کنید.

بنابراین GPT چگونه کار می کند؟ GPT یک [پرس و جو] از شما می گیرد و سعی می کند کلماتی را پیدا کند که مطابق با درخواست شما باشد. کلماتی را از داده هایی که قبلاً آموزش داده شده اند پیدا می کند. این داده ها شامل همه چیز در اینترنت می شود: کتاب ها، مقالات، سبک ها، ژانرها و موارد دیگر. GPT از تمام دانش بشر برای ساخت یک شبکه عصبی یادگیری عمیق و یک الگوریتم پیچیده و قدرتمند استفاده کرد. بنابراین به خاطر داشته باشید: GPT و سایر نمونه های عالی زبان ها پتانسیل بالایی دارند. بنابراین، این ابزارهای نوشتن هوشمند پتانسیل زیادی دارند.

11 بهترین ابزار تولید مقاله هوش مصنوعی

در اینجا به معرفی 11 ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله می پردازیم. این ابزارها به شما کمک می کنند مقالات با کیفیت و سئو را به راحتی و به سرعت ایجاد کنید.

1. سودوریت

Sudorite یک ابزار هوش مصنوعی برای داستان نویسان است. این هوش مصنوعی به شما کمک می کند داستان های جالب و خلاقانه تری بنویسید. SodoWrite چندین ویژگی مختلف دارد که هر کدام به جنبه متفاوتی از داستان نویسی اختصاص دارد. یکی از این ویژگی ها توصیف نام دارد. با استفاده از این ویژگی، می توانید به هوش مصنوعی بگویید که به چه چیزی فکر می کنید و از او بخواهید که آن را برای شما شرح دهد. این هوش مصنوعی سعی می کند با استفاده از حواس پنج گانه و استعاره های مناسب تصویری ذهنی از شما ایجاد کند. این ویژگی به ویژه برای افزودن جزئیات و عمق احساسی به داستان های شما مفید است.

یکی دیگر از ویژگی های Sudorite، طوفان مغزی نام دارد. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید به هوش مصنوعی بگویید که در کجای داستان خود گیر کرده‌اید و از آن بخواهید چند گزینه پیشنهاد کند. این ابزار می تواند به شما در زمینه دیالوگ ها، نام ها و ویژگی های شخصیت ها، انتقال داستان، محل وقوع رویدادها و سایر جزئیات در مورد دنیای داستان شما کمک کند. در واقع، شما نباید فقط با پاسخ هوش مصنوعی قانع شوید، بلکه آن را به عنوان الهام بخش خلاقیت خود در نظر بگیرید.

Sodorite نیز نمی تواند مانند یک نویسنده حرفه ای عمل کند. گاهی می تواند از استعاره های بی ربط، طرح های کوچک و ناهماهنگی در داستان هایش استفاده کند. او همچنین حافظه کوتاهی برای جزئیات دارد و ممکن است آنچه را قبلاً در داستان گفته است فراموش کند.

برای نوشتن مقالات sudowrite در مورد هوش مصنوعی، باید 19 دلار در ماه بپردازید که می تواند تا 3000000 کلمه در ماه برای شما ایجاد کند. می توانید متن را به زبان دلخواه خود بنویسید، اما اگر از توابع دیگری مانند: Expand، Rewrite، Explain و غیره استفاده کنید، در صورت شک، متن می تواند به انگلیسی برگردد. آزمایش رایگان را امتحان کنید تا ببینید چگونه برای شما کار می کند.

2. جاسپر

بهترین هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات طولانی. چگونه انشا بنویسیم؟ خواه این صفحه محصول، وبلاگ، وب سایت یا رسانه های اجتماعی باشد، جاسپر شما را تحت پوشش قرار می دهد. این هوش مصنوعی می تواند بیش از 25 زبان بین المللی را پردازش کند و به زبان درخواستی مقاله بنویسد.

مزایای جاسپر:

در میان گزینه های موجود در این لیست، جاسپر بالغ ترین است.

با برنامه های Grammarly و Surfer سازگار است.

معایب جاسپر:

شایان ذکر است که همه برنامه ها از یک مدل زبان استفاده می کنند.

3. Copy.ai ابزار نوشتن مقاله با هوش مصنوعی

Copy.ai تقریبا تمام ویژگی های جاسپر را دارد. با این تفاوت که برای متون کوتاه و کپی گفتار خوب مناسب است. این ابزار فناوری هوشمند به شما کمک می کند محتوای عالی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. با وارد کردن چند جمله از ایده خود می توانید از Copy.ai برای نوشتن پست های رسانه های اجتماعی، ایمیل های بازاریابی و موارد دیگر استفاده کنید.

این ابزار برای انتشار 2000 هزار کلمه در ماه رایگان است و برای انتشار محتوای بیشتر باید یک اشتراک ماهانه با قیمت 49 دلار خریداری کنید. این نرم افزار از بسیاری از زبان ها مانند انگلیسی، آلمانی، فارسی، چینی، ژاپنی و غیره پشتیبانی می کند. بنابراین می توانیم به راحتی با ابزار copy ai مقاله بنویسیم.

4. صداها را بنویسید

Writesonic یک برنامه نویسندگی هوش مصنوعی است که به شما امکان استفاده از مدل GPT-4 (جدیدترین و قدرتمندترین مدل تولید متن) را می دهد. با Writesonic می توانید:

یک ویرایشگر ساده و موثر مانند Google Docs داشته باشید.

از بسیاری از قالب های متنی آماده برای نوشتن سرفصل ها، تبلیغات، چت بات ها و موارد دیگر استفاده کنید.

با Surfer، یک ابزار بهینه سازی سئو، همگام سازی کنید تا محتوای خود را برای رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو بهینه کنید.

RightSonic دارای یک طرح رایگان مقرون به صرفه (برای 10 روز) و برنامه های پولی مناسب است. می‌توانید بین سطوح Premium (GPT-3.5)، Superior (GPT-4) و Ultimate (GPT-4+) یکی را انتخاب کنید. هرچه سطح بالاتر باشد، تولید متن بهتر و دقیق‌تر خواهد بود، اما تعداد کلماتی که می‌توان در ماه تولید کرد کمتر خواهد بود. اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای ایجاد محتوای خلاقانه و جذاب هستید، Writesonic را امتحان کنید. این ابزار بسته به نیاز و بودجه شما سطوح قیمت متفاوتی دارد. در اینجا برخی از گزینه های قیمت گذاری Writesonic آورده شده است:

رایگان: می توانید از Writesonic برای حداکثر 10000 کلمه با کیفیت پایین در ماه استفاده کنید. این گزینه برای تست و تست ابزار مناسب است.

Premium: می‌توانید از Writesonic برای حداکثر 60000 کلمه در ماه با کیفیت عالی استفاده کنید. این گزینه برای تولید محتوای حرفه ای و جذاب مناسب است. این طبقه 19 دلار در ماه هزینه دارد.

فرم طولانی: می توانید از Writesonic تا 30000 کلمه در ماه در Premium یا 15000 کلمه در ماه در Premium استفاده کنید. گزینه مناسبی برای نگارش مقالات علمی و پژوهشی، پروژه های دانشجویی، پایان نامه و ... می باشد. هزینه این طبقه 49 دلار در ماه است.

5. لوازم التحریر رایتر با هوش مصنوعی

Writer یک هوش مصنوعی برای مقاله نویسی است که قیمت بالاتری نسبت به سایر ابزارها دارد و دارای پلن های قیمتی متفاوتی است از جمله پلن رایگانی که برای تولید 10000 نامه در ماه مناسب است و دارای ویژگی های زیادی مانند بررسی سرقت علمی و تولید تصویر مصنوعی هوشمند می باشد. برنامه Saver از 9 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان می دهد 100000 کاراکتر در ماه و 20 تصویر هوش مصنوعی در ماه ایجاد کنید. و طرح نامحدود 29 دلاری در ماه که به شما امکان می دهد متن و تصاویر نامحدود با هوش مصنوعی ایجاد کنید

برخلاف برخی از برنامه‌های گران‌تر، Writer در تولید محتوای طولانی و پیچیده کمی ضعیف‌تر است و قالب‌های کمتری برای نوشتن در سبک‌های خاص دارد. رابط کاربری نیز زیبا و روان نیست و راهنمای خوبی برای شروع ندارد. با این حال، Writer همچنین از GPT-3، یک فناوری هوش مصنوعی که در یادگیری زبان برتر است، استفاده می کند. بنابراین باید بتوانید با نویسنده خروجی با کیفیت تولید کنید.

برای نوشتن انشا در مورد این هوش مصنوعی باید مراحل خاصی را طی کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید در مورد مزایای آموزش هوش مصنوعی بنویسید، می توانید از کلمات کلیدی "مزایا، یادگیری، هوش مصنوعی" و در نتیجه چکیده، مقدمه، بخش های اصلی (شامل استدلال، شواهد و نتیجه گیری) و در نهایت استفاده کنید. . یک مقاله نتیجه گیری بنویسید.

6. چت GPT

JPT Chat یکی از اولین ابزارهای هوش مصنوعی برای یادگیری چیزهایی است که در جهان منتشر شد. یکی از نقاط ضعف چت JPT ثبت نام با شماره موبایل است. Open AI که یکی از سازندگان ربات است برای شماره های ایرانی سرویس ارائه نمی دهد و باید از شماره مجازی استفاده کنید. اکثر کسانی که از چت JPT برای مقاله نویسی استفاده می کنند معتقدند که این هوش مصنوعی به آنها کمک می کند تا خلاقیت، نوآوری، بررسی نظرات کاربران و غیره را بهبود بخشند.

در مورد ضعف این هوش مصنوعی به دقت پایین پاسخ ها و درک موضوعات خاص ابزار اشاره می کنند. اگر می خواهید با Chat GPT با هوش مصنوعی مقاله بنویسید، باید IP را با استفاده از نرم افزار رابط تغییر دهید. سرعت این ابزار برای پاسخگویی به سوالات و نگارش مقاله فارسی کاملاً معقول است.

از معایب ChatGPT می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به اطلاعات تاریخ دسترسی ندارد.

بدون آپدیت

اطلاعات دقیقی ارائه نمی کند.

به موضوعات تخصصی پاسخ ضعیف بدهید.

او نمی تواند این کار را یکباره برای شما انجام دهد.

با chatgpt، نوشتن مقاله با هوش مصنوعی رایگان است، که باعث محبوبیت بیشتر از ابزارهای دیگر می شود. با استفاده از آموزش chatgpt می توانید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.