7 دلیل اصلی برای اینکه شما نباید از قالب های رایگان وب سایت وردپرس استفاده کنید

۳۹۳ بازديد


وردپرس، جوملا و غیره قالب های رایگان برای وجود دارد در سایت های مختلف اکثر افرادی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند می توانند برای صرفه جویی در هزینه به خدمات وب سایت رایگان از جمله قالب های رایگان مراجعه کنند. بهتر است بدانید که استفاده از این ویژگی ها چندان جالب نیست. ممکن است در استفاده از آنها مشکلی نداشته باشید، اما قطعاً مزایای زیادی را از دست خواهید داد و ممکن است برای سایت شما مشکل ایجاد کند. یک قالب رایگان فروشگاه وردپرس را می توان در بسیاری از سایت ها یافت. تطبیق پذیری و عملکرد اولیه این قالب های وردپرس ممکن است شما را وسوسه کند که آنها را با قالب های اصلی و گران قیمت جایگزین کنید. با ما همراه باشید تا قالب سایت رایگان خود را از نظر خرابی بررسی کنیم.

قالب های رایگان وب سایت چگونه هستند؟

برخی از افراد ممکن است قالب ها را به طراحان وب سایت بسپارند تا برای آنها قالب های سفارشی ایجاد کنند. اما برخی دیگر از قالب های آماده راضی هستند. تنوع قالب های آماده وب سایت افزایش یافته است و برخی افراد ممکن است مدل های مورد نظر خود را پیدا نکنند. البته اکنون مردم به دنبال قالب های فروشگاهی وردپرس رایگان و سایر وب سایت ها هستند.

قالب رایگان در ابتدا ویژگی ها و قابلیت هایی را به شما می دهد که می توانید از آنها لذت ببرید. وقتی به سراغ سفارشی سازی این قالب ها می روید با مشکلات زیادی مواجه می شوید. گاهی اوقات امکانات این قالب ها آنقدر غنی است که حتی شخص نیازی به خرید قالب اصلی احساس نمی کند.

معایب قالب های رایگان وب سایت که باید بدانید

اگرچه قالب های آماده مزیت هایی دارند و به خصوص در ابتدای کار صرفه جویی زیادی در هزینه ها دارند، اما نمی توان از معایب آن چشم پوشی کرد. اگر در طراحی قالب وب سایت متخصص هستید، نیازی به استفاده از قالب های آماده به خصوص رایگان ندارید.

1. همچنین می توانید قالب های رایگان را در سایت های دیگر مشاهده کنید.

البته وقتی به سراغ یک قالب رایگان آماده می روید، باید انتظار داشته باشید که این قالب را بارها در وب سایت های دیگر ببینید. منحصر به فرد بودن این روزها بسیار مهم است. موضوع فقط داشتن یک وب سایت نیست، چیزی که سایت شما را جالب می کند استفاده از طراحی منحصر به فرد برای سایت شماست. قالب های انحصاری که برای شما طراحی می شود منحصر به فرد هستند و کاربر با ورود به سایت احساس می کند که یک سایت منحصر به فرد و حرفه ای پیش روی خود دارد. دیدگاه کاربر تاثیر زیادی در رضایت او از یک سایت دارد. بنابراین یک بار هزینه کنید و طراحی سفارشی را برای وب سایت خود در نظر بگیرید.

2. قالب های فروشگاهی رایگان وردپرس زیبا اما با کارایی پایین

قالب های وردپرس مورد استفاده برای فروشگاه های اینترنتی با گرافیک و طراحی های بصری زیبا توجه کاربران را به خود جلب می کند. بارگذاری و سرعت وب سایت نیز به گرافیک قالب مربوط می شود. به همین دلیل است که بسیاری از قالب های رایگان وب سایت باعث مشکلات سرعت بارگذاری وب سایت می شوند. به خصوص اگر فروشگاهی راه اندازی می کنید که اغلب حاوی عکس و تصاویر محصولات است، گرافیک بالا برای همه مناسب نیست و بهتر است از قالب هایی استفاده کنید که سرعت بارگذاری را کاهش ندهند.

3. قالب های رایگان وردپرس و مشکلات پیکربندی

قالب های رایگانی که در وب سایت خود قرار می دهید احتمالاً در ابتدا به خوبی کار می کنند. اما اگر می‌خواهید قسمت‌هایی از آن را دستکاری کنید و پارامترهای آن را برای مرتب کردن آن تغییر دهید، احتمالاً با مشکل مواجه خواهید شد. اگر قالب‌های ممتاز دارید، می‌توانید آنها را سفارشی کنید و ویژگی‌ها و عملکردها را به آنها اضافه کنید.

همچنین در اکثر موارد امکان آپدیت قالب های آماده و رایگان وجود ندارد و پس از مدتی باید یک قالب جدید برای وب سایت خود ایجاد کنید. قالب استادیار

4. ویرایش قالب وردپرس نیاز به تخصص یا نرم افزار خاصی دارد

اگر نیاز به تغییر فرمت وب سایت خود دارید، دو گزینه دارید: شاید بتوان برخی از این قالب ها را با استفاده از نرم افزارهای خاص شخصی سازی کرد. بنابراین، برای خاص کردن این نرم افزار، باید به آنها دسترسی داشته باشید.

از طرف دیگر، ممکن است بتوانید خودتان قالب وب سایت را کدنویسی کنید و قالب وردپرس را به این شکل تغییر دهید. اما اکثر این قالب ها با این دو مسیر مشکل دارند و نمی توانید به راحتی آنها را تغییر دهید.

5. آنها ممکن است تم های وردپرس رایگان را از وب سایت های دیگر کپی کرده باشند.

جدا از مشکلات عملی این قالب ها، سایت هایی که قالب های رایگان از آنها دریافت می کنید آنها را ایجاد نکرده و قالب ها را از سایت های دیگر کپی کرده اند. حال اگر قالب کپی شده مخصوص وبسایت طراحی شده باشد. بنابراین ممکن است با مشکلات قانونی مواجه شوید. البته اگر سایتی هزینه زیادی برای طراحی قالب خود بپردازد، اگر آن را در سایت خود قرار دهید، از شما شکایت خواهند کرد زیرا حق چاپ را ندارید.

6. بسیاری از نمونه های رایگان با نسخه های موبایل و تبلت سازگاری ندارند

طراحی وب سایت ژاکت مدرن ریسپانسیو اکثر کاربران اینترنت از تبلت و تلفن همراه استفاده می کنند. بنابراین اگر وب سایت شما در صفحات این دستگاه ها سالم نباشد، درصد زیادی از کاربران خود را از دست خواهید داد. در بیشتر موارد، تم های رایگان وردپرس و جوملا مشکل عدم تطبیق با دستگاه های مختلف را دارند. به عنوان مثال، بسیاری از نمادهای سایت ممکن است در صفحات موبایل و تبلت نمایش داده نشوند یا به عنوان بخشی از متن محتوای شما قابل مشاهده نباشند.

توانایی وب سایت در پشتیبانی از موبایل و تبلت و طراحی ریسپانسیو سایت باید در قالب سایت شما وجود داشته باشد و بدون آن بهتر است وب سایت راه اندازی نکنید. چون مشکلات زیادی دارید.

7. نسخه کرک شده به امنیت وب سایت آسیب می رساند.

گاهی افراد قالب های حرفه ای و گران قیمت می خرند. این افراد قفل قالب ها را باز می کنند و نسخه های کرک شده را به عنوان قالب رایگان وب سایت می فروشند. اگرچه این قالب در ابتدا یک قالب حرفه ای به نظر می رسد، اما پس از کرک شدن، بسیاری از کدها نیز تغییر کرده اند. و این به مدیران سایت نتایج خوبی نمی دهد. گاهی اوقات عیب های بسیار جدی وجود دارد که حتی از یک مدل ساده هم انتظار آنها را ندارید. و ممکن است امنیت وب سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.